The Thief in the Classroom
How School Funding Is Misdirected, Disconnected, and Ideologically Aligned
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 64.00
-
30 576 Ft (29 120 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 115 Ft off)
- Kedvezményes ár 24 461 Ft (23 296 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
30 576 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
- Megjelenés dátuma 2021. április 15.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9781475860276
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem180 oldal
- Méret 228.6x163.58x19.558 mm
- Súly 449 g
- Nyelv angol 145
Kategóriák
Hosszú leírás:
"An undetected thief lurks in America's classrooms: funding for public education. Dynamic instruction, robust learning, and student futures are stolen when funding for public education is inadequate and inequitable. The devastating impact of this thievery is examined throughout this book. Student engagement with the potential and promise of traditional public education is stolen by funding formulas crafted by state legislatures. Theft in the classroom results when these funding schemes misdirect and disconnect the resources required to educate all US students. Called upon to deal with an ever-changing cascade of mandates, standards, legislation, and counterproductive testing marathons, but provided with funding so inadequate that instruction is often little better than anemic ""test prep,"" public educators in pursuit of the common good are robbed by insufficient funding. Although funding for public education is a topic unlikely to command frequent public discussion, no topic is more consequential for achievement, adequacy, and social justice in the learning, lives, and futures of America's children and young people."
TöbbTartalomjegyzék:
Preface
Introduction
ONE-Dollars and Sense: The Basics of Public School Funding for Educational Programs
TWO-Grab Bag Funding: Promises, Problems, and Prizes
THREE-A Case Study: Weeds in Indiana's School Funding Field
FOUR-What Does School Funding Pay For?
FIVE-Are We Really Paying for What We Get?
SIX-Public Education Is a Test
SEVEN-The Magic and the Consequences of School Funding
EIGHT-The Thief in the Classroom
NINE-Funding for Public Education: Is There a Bottom Line?
TEN-To Catch a Thief
References
Index