-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
- Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
69 273 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 4, New edition
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2021. március 30.
- ISBN 9780367227371
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem264 oldal
- Méret 246x174 mm
- Súly 650 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 25 Illustrations, black & white; 23 Halftones, black & white; 2 Line drawings, black & white; 2 Tables, black & white 149
Kategóriák
Rövid leírás:
Updated and revised, the fourth edition of The Radio Handbook is a comprehensive guide to the medium of radio and the radio industry in the UK.
TöbbHosszú leírás:
Updated and revised, the fourth edition of The Radio Handbook is a comprehensive guide to the medium of radio and the radio industry in the UK.
Featuring new chapters on social media and podcasting, this book offers a thorough breakdown of the knowledge and skills needed to work within the contemporary radio industry. Using examples, case studies and transcripts, it examines the various building blocks that make radio, from music scheduling to news values and from phone-ins to sports commentaries. The latest trends in contemporary audio practice are referenced throughout, including the increased adoption of smartphone technology, further consolidation within commercial radio, and the ongoing debate about the future funding of the BBC against the backdrop of an accelerated move towards remote working, the rise in popularity of podcasting and an ever more crowded media landscape.
Combining theory and practice, this textbook is ideally suited for students of radio, media, communications and journalism. It equips readers with the skills they need to not only produce good radio themselves, but to have the knowledge they need to become a critical friend of the medium.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Radio style 2. The voice of the station 3. The role of news 4. Station and programme formats 5. Radio sport 6. Bias and balance: accountability in radio journalism 7. The tools of broadcasting 8. Social Media: the renaissance of radio? 9. Podcasting: an audio revolution 10. Catching a break: getting started in radio
Több
Ficino and Fantasy: Imagination in Renaissance Art and Theory from Botticelli to Michelangelo
72 166 Ft
66 393 Ft
Events Management: Principles and Practice
62 107 Ft
57 139 Ft