The Nature and Nurture of Giftedness – A New Framework for Understanding Gifted Education
A New Framework for Understanding Gifted Education
Sorozatcím: Education and Psychology of the Gifted Series;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 51.00
-
24 365 Ft (23 205 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 437 Ft off)
- Kedvezményes ár 21 929 Ft (20 885 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
24 365 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó John Wiley & Sons
- Megjelenés dátuma 2010. július 11.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9780807750872
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem312 oldal
- Méret 235x162x19 mm
- Súly 619 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
"Scrutinizes some of the deeply held assumptions about the nature of giftedness and explains why a contextual, developmental approach is a more viable alternative to the traditional psychometric approach. It tackles tensions between the gifted-child and talent development movements, and between excellence and equity, and responds to the """"elitism"""" criticisms in a constructive and comprehensive way."
TöbbHosszú leírás:
Provides an examination of the nature of giftedness and proposes a new framework for the field of gifted education. This book scrutinizes some deeply held assumptions about the nature of giftedness and explains why a contextual, developmental approach is a more viable alternative to the traditional psychometric approach. It tackles tensions between the gifted-child and talent development movements, and between excellence and equity, and responds to the 'elitism' criticisms.
Több
New Medievalisms
25 315 Ft