• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Limits to Globalization and the Regional Strategies of Multinational Enterprises

    The Limits to Globalization and the Regional Strategies of Multinational Enterprises by Rugman, Alan M.; Verbeke, Alain;

    Sorozatcím: mir Special Issue; 1;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 53.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
      • Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)

    22 184 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2004
    • Kiadó Gabler Verlag
    • Megjelenés dátuma 2005. január 17.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783409142403
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem170 oldal
    • Méret 216x140 mm
    • Súly 294 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk III, 170 p. Illustrations, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The papers in this Special Issue show that a new theory of international management built to explain regional-level strategy and structure is required. Internationalization is a well-understood concept at the macro-level: it refers to the increasing economic interdependence among nations. Unfortunately, in the past two decades, many authors from academia and the public policy sphere have made a conceptual quantum leap, equating internationalization with globalization, i.e., the idea that the world is a fully integrated market place. The problem with such a perspective on globalization is that it assumes away the necessity of selectivity in internationalization. Such selectivity is to some extent introduced at the macro-level, but even more importantly, selectivity in internationalization is mainly a firm-driven phenomenon.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    A Transaction Cost Economics Approach Regional and Global Strategies of Japanese Firms Regional versus Global Strategy in the US Service Industries Regional Management Centers in the Asia-Pacific The Globalization Myth: The Case of China Globalization Rediscovered: The Case of Uniqueness and 'Creative Industries' Are the Largest Financial Institutions Really 'Global'? Environmental Reporting by Multinationals from the Triad

    Több