• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Internationalization of Small Firms: A Strategic Entrepreneurship Perspective

    The Internationalization of Small Firms by Prashantham, Shameen;

    A Strategic Entrepreneurship Perspective

    Sorozatcím: Routledge Studies in Entrepreneurship and Small Business; 11;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 150.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        71 662 Ft (68 250 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 332 Ft off)
      • Kedvezményes ár 57 330 Ft (54 600 Ft + 5% áfa)

    71 662 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2007. augusztus 30.

    • ISBN 9780415431774
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem192 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 520 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 4 Illustrations, black & white; 4 Line drawings, black & white; 18 Tables, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Drawing on empirical case study research carried out in the Bangalore software industry, this book explores the role of network relationships in the internationalization of small knowledge-intensive firms.

    Több

    Hosszú leírás:

    Drawing on empirical case-study research carried out in the Bangalore software industry, this book explores the role of network relationships in the internationalization of small knowledge-intensive firms.


    Using a conceptual framework, it looks at a range of key themes. These include:




    • networks

    • knowledge

    • technology.


    Highlighting the propensity of small knowledge-intensive firms to develop and leverage network relationships and thereby, the resourcefulness with which entrepreneurial firms can (and do) internationalize, this book is essential reading for academics and students with an interest in the intersection between international business and entrepreneurship.




    "Dr  Shameen Prashantham's The Internationalization of Small Firms: A Strategic Entrepreneurship Perspective is a refreshing masterpiece on a subject that a few years ago was considered a contradiction in terms. Indeed, it used to be that MNEs played the international arena and SMEs catered to local markets. In this volume, the author confirms to us that the world has changed, as technology allows small players to have a big role in international markets. A welcome contribution to the literature." -- Professor Léo-Paul Dana, Founding Editor, Journal of International Entrepreneurship


    "Indeed, this book is likely to entertain and educate a large number of readers from a number of disciplines, and is destined to be cited by many for many years to come." -- Professor Jaideep Prabhu, University of Cambridge, UK, Technovation 

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part 1: Conceptual Underpinings  1. Resourceful Internationalization  2. Networks and Internationalization  3. Knowledge and Internationalization  4. Technology and Internationalization  Part 2: Exploratory Findings  5. The Indian Software Industry  6. Local Networks and Internationalization  7. Foreign Networks and Internationalization  8. The Internet and Internationalization  Part 3: Future Directions  9. MNC Social Capital  10. Future Research Directions 

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    The Internationalization of Small Firms: A Strategic Entrepreneurship Perspective

    Media Teaching: Practical Relativity

    Fleming, Dan;

    21 498 Ft

    19 349 Ft

    The Internationalization of Small Firms: A Strategic Entrepreneurship Perspective

    Queer, Women of Color, and Critical Approaches to Feminist Mentorship and Pedagogy

    Hernández, Leandra H.; Munz, Stevie M.; Pauly, Jessica A.;

    42 042 Ft

    37 838 Ft

    20% %kedvezmény
    The Internationalization of Small Firms: A Strategic Entrepreneurship Perspective

    Economic Globalisation and Human Rights: EIUC Studies on Human Rights and Democratization

    Benedek, Wolfgang; De Feyter, Koen; Marrella, Fabrizio; (ed.)

    21 976 Ft

    17 581 Ft

    20% %kedvezmény
    The Internationalization of Small Firms: A Strategic Entrepreneurship Perspective

    Groundwater Governance in the Indo-Gangetic and Yellow River Basins: Realities and Challenges

    Mukherji, Aditi; Villholth, Karen G.; Sharma, Bharat R.;(ed.)

    105 105 Ft

    84 084 Ft

    next