• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Induction of Early Childhood Educators: Retention, Needs, and Aspirations

    The Induction of Early Childhood Educators by Doan, Laura K.;

    Retention, Needs, and Aspirations

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 28.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        13 849 Ft (13 190 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 770 Ft off)
      • Kedvezményes ár 11 080 Ft (10 552 Ft + 5% áfa)
      • A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.

    13 849 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
    • Megjelenés dátuma 2025. augusztus 21.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9781350187450
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem174 oldal
    • Méret 232x152x14 mm
    • Súly 260 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 10 bw illus
    • 680

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The Induction of Early Childhood Educators presents new strategies for reducing the number of educators who are leaving the field within the first five years of work. Based on new research carried out with beginning early childhood educators in British Columbia, Canada, Laura K. Doan proposes a set of new best-practices in mentoring and inducting novice early childhood educators. The book offers a clear insight into the needs, identity, challenges, joys, frustrations, isolation, triumphs and support that all new educators face. The chapters cover a range of theoretical approaches such as communities of practice, teacher efficacy, adult learning theory, and professional identity development and show how these can be applied to mentoring, observations, feedback and continuing professional development. While the primary research was carried out in the Canadian context, Doan shows how best practice can be applied elsewhere with examples from around the world.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction
    1. Theories and Practices Related to the Development of Educators
    Part I: Educators' Experiences in the First Five Years of Work
    2. The Role of the Early Childhood Educator
    3. Adjusting to the Field of Early Childhood Education
    4. Supervisory Practices
    5. Induction Support
    6. Key Themes
    Part II: Moving Forward
    7. Towards a Best Practice for Early Childhood Educators
    8. Theories and New Directions in Early Childhood Education
    Conclusion
    References
    Index

    Több