• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Impact Of The Zero Marginal Cost Model: Digital Products - Books, Movies, Music, Software and The Shift to A New Hybrid Economy

    The Impact Of The Zero Marginal Cost Model by Mansur, Mohamed;

    Digital Products - Books, Movies, Music, Software and The Shift to A New Hybrid Economy

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 28.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        11 986 Ft (11 415 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 599 Ft off)
      • Kedvezményes ár 11 386 Ft (10 844 Ft + 5% áfa)

    11 986 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
    • Megjelenés dátuma 2016. január 1.
    • Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur

    • ISBN 9783659918780
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem68 oldal
    • Méret 220x150x4 mm
    • Súly 120 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book was inspired by the work of Jeremy Rifkin in his book (The Zero Marginal Cost Society), which led me to investigate more on the impact of this model on various industries in term of revenue, competition, consumer behaviour and how innovation and advanced technology led to a change in the way business transactions used to be and a shift to a new hybrid economy referred to by economists as the collaborative commons.

    Több