The Helping Professional's Guide to Ethics
A New Perspective
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 45.00
-
18 663 Ft (17 775 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 493 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 171 Ft (16 353 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
18 663 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Lyceum Books
- Megjelenés dátuma 2016. május 30.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781933478043
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem180 oldal
- Méret 229x152 mm
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Provides a comprehensive framework for ethics in the helping professions based on bioethicist Bernard Gert's theory of common morality. The framework proposed in this text moves beyond codes of ethics, and allows students to develop a cohesive sense of ethical reasoning that both validates their moral intuition and challenges moral assumptions.
TöbbHosszú leírás:
This book develops a comprehensive framework for ethics in the helping professions based on bioethicist Bernard Gert's theory of common morality. The prevailing model of ethics education is built upon adherence to codes of ethics applied largely through the use of decision-making trees. While a firm understanding of a professions code of ethics and all relevant laws is essential to responsible practice, this approach to teaching ethics excludes the opportunity for students to acquire a holistic, and grounded understanding of moral action.
The framework proposed in this text moves beyond codes of ethics, and allows students to develop a cohesive sense of ethical reasoning that both validates their moral intuition and challenges moral assumptions. The theory of a common morality uses a systematic, step-by-step approach that readers and practitioners can apply to all questions of moral action and behaviour. While there is no such thing as a single right answer to any ethical question, by following this approach practitioners can confidently eliminate the bad decisions, allowing them to feel more secure in their decision and practice.
The Helping Professional's Guide to Ethics: A New Perspective
18 663 Ft
17 171 Ft