The Digital Mind
Semiotic Explorations in Digital Culture
Sorozatcím: Numanities - Arts and Humanities in Progress; 22;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 106.99
-
44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
- Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
44 374 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2023. február 25.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030925574
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783030925543
- Terjedelem226 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 397 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXX, 226 p. 22 illus., 14 illus. in color. Illustrations, black & white 440
Kategóriák
Hosszú leírás:
Tartalomjegyzék:
Introduction: Semiotics of digital culture.- Part 1: Theoretic considerations.- Chapter 1. The digital semiosphere.- Chapter 2. The fall of textuality and the rise of interactivity.- Part 2: Semiotic explorations in experience economy.- Chapter 3. The copyright in the digital experience economy.- Chapter 4. Semiotics of experience and digital special FX.- Chapter 5. The market of football experience for the digital economy.- Chapter 6. Cultural transformations of love and sex in the digital age.- Chapter 7. Semiotics of transaction in digital age.- Chapter 8. Semiotic overview on legal tender and digital money.- Part 3: Collective and individual identities in digital culture.- Chapter 9. Identity in digital age: From nationalisms to the post-truth uses of collective symbols.- Chapter 10. Internet, the semiotic Encyclopedia and the Google effect.- Chapter 11. A semiotic exploration in the Web 2.0 emoti(c)onal discursivity in public debates.- Chapter 12. From textualism to hypertextualism.- Chapter 13. Identity and consumer rituals in Facebook.- Conclusions in Time of COVID-19.
Több