• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Crossing of the Visible

    The Crossing of the Visible by Marion, Jean–luc; Smith, James K. A.;

    Sorozatcím: Cultural Memory in the Present; 440;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 76.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        36 309 Ft (34 580 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 631 Ft off)
      • Kedvezményes ár 32 678 Ft (31 122 Ft + 5% áfa)

    36 309 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó MK – Stanford University Press
    • Megjelenés dátuma 2003. december 18.
    • Kötetek száma Print PDF

    • ISBN 9780804733915
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem120 oldal
    • Méret 222x147x15 mm
    • Súly 288 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    Painting, according to Jean-Luc Marion, is a central topic of concern for philosophy, particularly phenomenology. For the question of painting is, at its heart, a question of visibility—of appearance. As such, the painting is a privileged case of the phenomenon; the painting becomes an index for investigating the conditions of appearance—or what Marion describes as ""phenomenality"" in general.

    In The Crossing of the Visible, Marion takes up just such a project. The natural outgrowth of his earlier reflections on icons, these four studies carefully consider the history of painting—from classical to contemporary—as a fund for phenomenological reflection on the conditions of (in)visibility. Ranging across artists from Raphael to Rothko, Caravaggio to Pollock, The Crossing of the Visible offers both a critique of contemporary accounts of the visual and a constructive alternative. According to Marion, the proper response to the ""nihilism"" of postmodernity is not iconoclasm, but rather a radically iconic account of the visual and the arts that opens them to the invisible.

    "

    Több