• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Business of Digital Publishing: An Introduction to the Digital Book and Journal Industries

    The Business of Digital Publishing by Hall, Frania;

    An Introduction to the Digital Book and Journal Industries

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
      • Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)

    69 273 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2, New edition
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2022. április 29.

    • ISBN 9781138390577
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem274 oldal
    • Méret 246x174 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 6 Illustrations, black & white; 6 Line drawings, black & white; 1 Tables, black & white
    • 258

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Thoroughly revised and updated throughout, the second edition of The Business of Digital Publishing provides an essential introduction to the development of digital products in the book and journal industries today.

    Több

    Hosszú leírás:

    Thoroughly revised and updated throughout, the second edition of The Business of Digital Publishing provides an essential introduction to the development of digital products in the book and journal industries today.


    Offering a fundamental overview of the main technological developments that have influenced the growth of digital publishing, the author introduces students to the key terms and concepts that make digital publishing possible. The four key publishing sectors (professional reference, academic, education and trade) are explored in detail, providing students with the technical literacy to understand digital developments and examine the growth of new business models. In this edition, sections have been updated to address the growth of audiobooks, reading apps, metadata, and open access, while original case studies address key issues such as digital-first publishing, EPUB, social media and crowdsourcing. Also covered are the key issues and debates that face the industry as a whole, such as pricing and copyright, and their impact on the industry is explored through relevant case studies. Taken together, the chapters examine the challenges of digital publishing and explore the opportunities it provides to develop new and diverse audiences.


    The Business of Digital Publishing remains an invaluable resource for any publishing student looking for a starting point from which to explore the world of digital publishing.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction


    Part I: Technology context for digital publishing


    Chapter 1. Developments towards digital production


    Chapter 2. Structure for data


    Chapter 3. Working with the web and other technology developments


    Chapter 4. Organising content and the digital development process


    Chapter 5. The context for ebook formats, e-readers and digital products


    Part II: Publishing sectors


    Chapter 6. Developmentd in digital professional reference publishing


    Chapter 7. Developments in digital publishing for the academic market


    Chapter 8. Developments in digital publishing in the education market


    Chapter 9. Developments in digital publishing for consumer markets


    Part III: Digital publishing issues


    Chapter 10. Copyright, piracy and selling rights


    Chapter 11. Digital marketing, social media and discoverability


    Chapter 12. New working practices and creative entrepreneurship


    Chapter 13. Social media and discoverability


    Chapter 14. Convergence issues and the emerging reader/writer economy


    Chapter 15. Self-publishing and other digital reader/writer economies


    Chapter 16. Futurizing publishing structures

    Több
    Mostanában megtekintett