The Bradford Studies of Strategic Decision Making
Sorozatcím: Routledge Revivals;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
- Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
69 273 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2017. június 28.
- ISBN 9781138724099
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem506 oldal
- Méret 246x174 mm
- Súly 1100 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This title was first published in 2001. This volume brings together the 25-year output of the longest running programme of research into the making of decisions by top management.
TöbbHosszú leírás:
This title was first published in 2001. This volume brings together the 25-year output of the longest running programme of research into the making of decisions by top management. It describes and explains the processes of arriving at major decisions and how they are affected by the issue under decision, the form of organization and national differences and then, finally, success and failure in implementation. The programme continues with research on routes in successfully managing implementation.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction - aims, means and results. Part 1 Issues and ideas: studying deciding - an exchange of views between Mintzberg and Waters, Pettigrew and Butler, H. Mintzberg and J. Waters; decision making at the top of organizations, D.J. Hickson; complexity and cleavage - dual explanations of strategic decision making, W.G. Astley, R. Axelsson, R.J. Butler and D.C. Wilson; organization as power, D.J. Hickson, W.G. Astley, RJ. Butler and D.C. Wilson. Part 2 Decision-making processes: sporadic, fluid and constricted processes - three empirical types of strategic decision making in organizations, D. Cray, G.R. Mallory et al; explaining decision processes, D Cray et al; electricity and resistance - a case study of innovation and politics, D.C. Wilson; the interdepartmental influence of managers - individual and sub-unit perspectives, G.K. Kenny and D.C. Wilson; breaking the bounds of organization in strategic decision making, D.C. Wilson et al; the limits of trade union power in organization decision making, D.C. Wilson et al; strategic investment decision making - complexities, politics and process, R.J. Butler et al. Part 3 Organizational features: strategic decision making - influence patters in public and private sector organizations, G.K. Kenny et al; governmental influence upon decision makingin organizations in the private and public sectors in Britain, D.J. Jickson; volunatry organizations in action - strategy in the British voluntary sector, D.C. Wilson and R.J. Butler. Part 4 National features: implanted decision making - American-owned firms in Britain, R. Axelsson et al; decision style in British and Swedish organizations - a comparative examination of strategic decision making, R. Axelsson et al; sensitivity to societal culture in managerial decision making - an Anglo-Brazilian comparison, C.A. Arruda and D.J. Hickson. Part 5 Successfully managing implementation: decision making - different organizations, differing reasons for success, S.B. Rodrigues and D.J. Hickson; implementing strategic decision - four key success factors, S. Miller; how organizations can overbalance - decision overreach as a reason for failure, D.C. Wilson et al. Part 6 Doing the research: ruminations on munificence and scarcity in research, D.J. Hickson.
Több
Ranma 1/2, Volume 35: Attack of the Birdmen!
3 513 Ft
3 232 Ft
Broken Flower
2 011 Ft
1 709 Ft
Friedrich von Schlümbach Erweckungsprediger zwischen Deutschland und Amerika: Interkulturalitat und Transkonfessionalitat im 19. Jahrhundert
42 992 Ft
38 693 Ft