The Arts and Computational Culture: Real and Virtual Worlds
Sorozatcím: Springer Series on Cultural Computing;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 235.39
-
97 628 Ft (92 979 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 19 526 Ft off)
- Kedvezményes ár 78 102 Ft (74 383 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
97 628 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2024
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2024. június 28.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031538643
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem746 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXXIII, 746 p. 446 illus., 410 illus. in color. Illustrations, black & white 565
Kategóriák
Hosszú leírás:
A Paradigm Shift and Defining Moment in the 21st Century: Fuelled by the convergence of computational culture, artificial intelligence, and machine learning, arts and culture are experiencing a revolutionary moment poised to change human life and society on a global scale. There is the promise of the Metaverse, with extended reality (XR) and immersive virtual worlds. For the first time, reality and virtuality are merging with these new developments. The proposed book is among the first to address the context, complexity, and impact of this multi-faceted subject in detail – for up close and personal engagement of the reader, while evoking a landscape view. As digital culture evolves to computational culture, we embark on a digital journey from 2D to 3D, where flat computer screens for the Internet and smart phones are evolving into immersive digital environments. This is while new technologies and AI are increasingly embedded in every aspect of daily life, the arts, and education.
Több
Tartalomjegyzék:
Introduction.- Part I: Prelude to 21st Century Computational Culture: Pioneers of Art and Science.- Part II: Curating Art: A Paradigm Shift from Digital to Computational Culture.- Part III: Art and Emerging Sociocultural Global Movements.- Part IV: The Metaverse.- Part V: Education in the Age of Computational Culture.- Part VI: Human States of Being: Real and Artificial Consciousness.- Part VII: The Arts on the Global Virtual Stage.- Part VIII: The Future of Computational Arts and Life.
Több
Review of Progress in Quantitative Nondestructive Evaluation Volume 29
191 158 Ft
168 219 Ft