• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The 8th International Conference on Knowledge Management in Organizations: Social and Big Data Computing for Knowledge Management

    The 8th International Conference on Knowledge Management in Organizations by Uden, Lorna; Wang, Leon S.L.; Corchado Rodríguez, Juan Manuel;

    Social and Big Data Computing for Knowledge Management

    Sorozatcím: Springer Proceedings in Complexity;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 213.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        88 752 Ft (84 526 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 17 750 Ft off)
      • Kedvezményes ár 71 002 Ft (67 621 Ft + 5% áfa)

    88 752 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2014
    • Kiadó Springer Netherlands
    • Megjelenés dátuma 2013. szeptember 16.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9789400772861
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem629 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 10815 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIV, 629 p. 145 illus., 90 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Kombinatorika és gráfelmélet Valószínűségelmélet és matematikai statisztika Villamosmérnöki tudományok, híradástechnika, műszeripar Rendszeranalízis, rendszertervezés Adatkezelés a számítógépes rendszerekben Operációs rendszerek és grafikus felhasználói felületek Számítógépes programozás általában Adatbázis kezelő szoftverek Irodai szoftverek, táblázatkezelők Mesterséges intelligencia Média- és információipar Általános gazdasági, üzleti könyvek Menedzsment, vállalatirányítás Közigazgatás Diszkrét matematika Kombinatorika és gráfelmélet (karitatív célú kampány) Valószínűségelmélet és matematikai statisztika (karitatív célú kampány) Villamosmérnöki tudományok, híradástechnika, műszeripar (karitatív célú kampány) Rendszeranalízis, rendszertervezés (karitatív célú kampány) Adatkezelés a számítógépes rendszerekben (karitatív célú kampány) Operációs rendszerek és grafikus felhasználói felületek (karitatív célú kampány) Számítógépes programozás általában (karitatív célú kampány) Adatbázis kezelő szoftverek (karitatív célú kampány) Irodai szoftverek, táblázatkezelők (karitatív célú kampány) Mesterséges intelligencia (karitatív célú kampány) Média- és információipar (karitatív célú kampány) Általános gazdasági, üzleti könyvek (karitatív célú kampány) Menedzsment, vállalatirányítás (karitatív célú kampány) Közigazgatás (karitatív célú kampány) Diszkrét matematika (karitatív célú kampány)

    Hosszú leírás:

    The proceedings from the eighth KMO conference represent the findings of this international meeting which brought together researchers and developers from industry and the academic world to report on the latest scientific and technical advances on knowledge management in organizations. This conference provided an international forum for authors to present and discuss research focused on the role of knowledge management for innovative services in industries, to shed light on recent advances in social and big data computing for KM as well as to identify future directions for researching the role of knowledge management in service innovation and how cloud computing can be used to address many of the issues currently facing KM in academia and industrial sectors.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Section 1: Service and Innovation.- Servitization of Business: An Exploratory Case Study of Customer Perspective.- A Service Field Concept for Service Value Creation.- Development of future center: a case study.- Co-creation value platform based on user’s behaviour to increase the user engagement.- Inquest for Competitive Factors of Restaurant Information Services.- Cocreation and Implementing ITIL Service Management in the Cloud: A Case Study.- An Ontology-based Advisement Approach for SOA Design Patterns.- Creating Collaborative Innovative Environment through Knowledge Management in Pharmaceutical Industry.- Adoption Intention of Mobile Real Time Location-Based Advertising Service for 3G Cell Phone Users in Taiwan.-Section 2: Knowledge Management Practice and Case Study.- Students' innovative thinking and their perceptions about the ideal learning environment.- Sensor-data-driven knowledge-creation model: A Model and Empirical Test.- A Structural Equation Model of Knowledge Management Practices and Library Users’ Satisfaction at Malaysian University Libraries.- A Bibliometric Study on the Mechanical Science and Engineering Researches in Taiwan.- Comparing Knowledge Management application in Chile and other OECD countries.- Electronic Portfolio as a Knowledge Management tool: A comparative analysis.- Knowledge and Community Formation via Cascading Modes of Communication with a Case Study and Research Design.- One-Size-Fits-All? Towards a Taxonomoy of Knowledge Workers.- A Conceptual Model for Privacy Preferences in Healthcare Environment.- Section 3: Information Technology and Knowledge Management.- A Hybrid Patent Prior Art Retrieval Approach Using Claim Structure and Description.- Improving near-duplicate detection in multi-layered collaborative requirements engineering discussions through discussion clustering.- Concepts Labeling of Document Clusters Using a Hierarchical Agglomerative Clustering (HAC) Technique.- A Visualization Approach toAutomatic Text Documents Categorization Based on HAC.- A Literature Review and Discussion of Malay Rule-based Affix Elimination Algorithms.- Ontology-based Query Expansion for Supporting Information Retrieval in Agriculture.- Metafrastes: A News Ontology-Based Information Querying Using Natural Language Processing.- An Application for Recommender Systems in the Contents Industry.- Design and Development of a Location-based Advertising and Recommending System.- Visualising Outliers in Nominal Data.- Section 4: Knowledge Management & Social Network.- Knowledge management model supported by social networks. Case: University-Enterprise.- Social-Technology Fit: A Conceptual Model.- The Use of Blogs as Knowledge Sharing in MBA.- Top-X Querying in Online Social Networks with MapReduce Solution.- SMEs - Social Media Marketing Performance.- Section 5: Knowledge Management in Business and Organization.- Knowledge Extraction of Consumers’ Attitude and Behavior: A Case Study of Private Medical Insurance Policy in Japan.- Product Information Retrieval on the Web: An Empirical Study.- Japanese Students’ Perception of B2C.- Bank Stock Leading Indicators and Extraction of Trigger Points.- Empowering Leadership in R&D Teams: A Closer Look at the process and outcomes.- Distribution of roles in virtual organization of agents.- Uncovering Hidden Characteristics of Your Business Leaders -Measuring the Difference between the Ideal and the Real through Persona Design Method.- Enterprise Knowledge Management under Cloud Computing Environment.- Knowledge Management Strategy using Activity Theory for a Law Firm.- Towards New Framework of the Change Management of Stakeholder Dilemma in it Systems Implementation.- Section 6: Knowledge Transfer, Sharing and Creation.- Knowledge sharing in international innovation course.- Effectiveness of Information Systems Infrastructure and Team Learning in the Integration of Knowledge Management and E- Learning Technologies.- DevelopingInnovative training for business managers: I-SME project between Finland and Vietnam.-The impact of knowledge sharing platforms in distributed requirements engineering scenarios: A systematic review.- 48-59 Investigation of Key Resistance Factors in Knowledge Sharing towards Information Security Culture in Healthcare Organization.- Mainstreaming indigenous knowledge in climate change response: traditional ‘rainmaking’ in Kenya.- ICT as a means of generating knowledge for Project Management.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    The 8th International Conference on Knowledge Management in Organizations: Social and Big Data Computing for Knowledge Management

    The Wrong Sister

    Douglas, Claire

    9 845 Ft

    9 057 Ft

    The 8th International Conference on Knowledge Management in Organizations: Social and Big Data Computing for Knowledge Management

    Paper Bodies: A Margaret Cavendish Reader

    Cavendish, Margaret; , Bowerbank, Sylvia; Mendelson, Sara; (ed.)

    16 004 Ft

    14 404 Ft

    The 8th International Conference on Knowledge Management in Organizations: Social and Big Data Computing for Knowledge Management

    Der Spiegelmann: Thriller

    Kepler, Lars;

    4 977 Ft

    4 728 Ft

    The 8th International Conference on Knowledge Management in Organizations: Social and Big Data Computing for Knowledge Management

    The Dark-Eyes' War

    Coe, David B.

    4 250 Ft

    3 909 Ft

    20% %kedvezmény
    The 8th International Conference on Knowledge Management in Organizations: Social and Big Data Computing for Knowledge Management

    The Sneeze

    Chekhov, Anton; Frayn, Michael, Frayn, Michael(ed.)

    5 728 Ft

    4 582 Ft

    The 8th International Conference on Knowledge Management in Organizations: Social and Big Data Computing for Knowledge Management

    The Tanners

    Walser, Robert; Bernofsky, Susan; Sebald, W. G.;

    7 639 Ft

    6 875 Ft

    next