• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Tense and Aspect in Multilingual Romance Language Education

    Tense and Aspect in Multilingual Romance Language Education by Bardel, Camilla; Bergström, Anna; Gudmundson, Anna;

    Sorozatcím: Trends in Applied Linguistics [TAL]; 40;

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 109.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        45 601 Ft (43 430 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 2 280 Ft off)
      • Kedvezményes ár 43 321 Ft (41 259 Ft + 5% áfa)

    45 601 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó De Gruyter Mouton
    • Megjelenés dátuma 2025. december 29.

    • ISBN 9783111347738
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem370 oldal
    • Méret 230x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 22 Tables, black & white; 8 Illustrations, color; 7 Illustrations, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book reconciles research on tense and aspect in Romance languages with the study of multilingualism and language education. This is achieved through a number of theoretical and empirical studies on French, Spanish, Catalan, and Italian as target languages. The focus is on learners? and teachers? perspectives in diverse educational contexts, from foreign language classrooms to language instruction in bilingual regions. With data collection carried out in Europe, America and Asia, the learners? linguistic backgrounds contain a variety of Germanic, Romance and other languages. In addition, the role of sociolinguistic variation of forms in teaching and learning tense and aspect is explored.

    Több