Television and the Political Image
A Study of the Impact of Television on the 1959 General Election
Sorozatcím: Routledge Library Editions: Broadcasting;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 27.99
-
13 372 Ft (12 735 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 674 Ft off)
- Kedvezményes ár 10 697 Ft (10 188 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
13 372 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. június 4.
- ISBN 9781032602820
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem298 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 550 g
- Nyelv angol 659
Kategóriák
Rövid leírás:
Was the 1959 UK General Election the first television election? Could television be used to create a Party ?image?? Television and the Political Image (1961) provides answers to both these questions.
TöbbHosszú leírás:
Was the 1959 UK General Election the first television election? Could television be used to create a Party ?image?? Television and the Political Image (1961) provides answers to both these questions. It surveys two constituencies, interviewing the same cross-section of electors before and after the election campaign, and analyses and compares the campaigns as conducted by television, radio, the Press, and through the work of the local Parties. Various effects of the political barrage are measured and attributed to their sources; such effects include changes in voting intention during the course of the election campaign, changes in attitudes to Parties and their leaders, and changes in what the voter knows of the parties? policies.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Election Television ? an Unknown Factor 2. Method 3. Political Images 4. The Nature of the Campaign 5. How the Campaign Reached the Electors 6. Television Electioneering ? the Viewers? Response 7. Changes of Allegiance during the 1959 Campaign 8. Changes in Political Attitudes 9. The Electors? Knowledge of Party Policies and National Issues 10. The Effects of Television and Other Media 11. The Characteristics of the ?Changers? 12. Some Implications 13. Summary of the Findings
Több
Ergasteria: Works Presented to John Ellis Jones on His 80th Birthday
11 943 Ft
10 749 Ft