• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Television and the Political Image: A Study of the Impact of Television on the 1959 General Election

    Television and the Political Image by Trenaman, Joseph; McQuail, Denis;

    A Study of the Impact of Television on the 1959 General Election

    Sorozatcím: Routledge Library Editions: Broadcasting;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 27.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        13 372 Ft (12 735 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 674 Ft off)
      • Kedvezményes ár 10 697 Ft (10 188 Ft + 5% áfa)

    13 372 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    Was the 1959 UK General Election the first television election? Could television be used to create a Party ?image?? Television and the Political Image (1961) provides answers to both these questions.

    Több

    Hosszú leírás:

    Was the 1959 UK General Election the first television election? Could television be used to create a Party ?image?? Television and the Political Image (1961) provides answers to both these questions. It surveys two constituencies, interviewing the same cross-section of electors before and after the election campaign, and analyses and compares the campaigns as conducted by television, radio, the Press, and through the work of the local Parties. Various effects of the political barrage are measured and attributed to their sources; such effects include changes in voting intention during the course of the election campaign, changes in attitudes to Parties and their leaders, and changes in what the voter knows of the parties? policies.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Election Television ? an Unknown Factor  2. Method  3. Political Images  4. The Nature of the Campaign  5. How the Campaign Reached the Electors  6. Television Electioneering ? the Viewers? Response  7. Changes of Allegiance during the 1959 Campaign  8. Changes in Political Attitudes  9. The Electors? Knowledge of Party Policies and National Issues  10. The Effects of Television and Other Media  11. The Characteristics of the ?Changers?  12. Some Implications  13. Summary of the Findings

    Több