• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Teaching Young Multilingual Learners: Key Issues and New Insights

    Teaching Young Multilingual Learners by Oliveira, Luciana C. de; Jones, Loren;

    Key Issues and New Insights

    Sorozatcím: Elements in Language Teaching;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 18.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        8 599 Ft (8 190 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 720 Ft off)
      • Kedvezményes ár 6 880 Ft (6 552 Ft + 5% áfa)

    8 599 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2023. február 2.

    • ISBN 9781108928809
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem62 oldal
    • Méret 228x152x4 mm
    • Súly 110 g
    • Nyelv angol
    • 425

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This Element provides an overview of research focusing on language teaching practices for young multilingual learners in English-speaking primary classrooms.

    Több

    Hosszú leírás:

    This Element provides an overview of research focusing on language teaching practices for young multilingual learners in primary classrooms in English-speaking contexts. The term 'young multilingual learner' refers to primary school children, with ages ranging from approximately 5 to 12 years old at various English language proficiency levels. Pedagogy-informed research studies conducted in K-5 classrooms are used to develop research-informed pedagogies for young multilingual learners in primary classrooms. The authors use the notion of culturally sustaining teaching practices to provide examples from pedagogy-informed research studies. The focus on early (K-3) and intermediate (4-5) grades provides a range of illustrations of such practices. The Element concludes with implications for teacher education and the preparation of teachers of young multilingual learners.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Key Concepts in Teaching Young Multilingual Learners; 2. Practices for Teaching Young Multilingual Learners; 3. Practices in Action: Evidence and Examples from Pedagogy-informed Research Studies; 4. Implications for Teacher Education; References.

    Több