Sustainable Business
Integrating CSR in Business and Functions
Sorozatcím: River Publishers Series in Multi Business Model Innovation, Technologies and Sustainable Business;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 61.99
-
29 615 Ft (28 205 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 923 Ft off)
- Kedvezményes ár 23 692 Ft (22 564 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
29 615 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó River Publishers
- Megjelenés dátuma 2016. augusztus 15.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9788793379794
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem244 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 610 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Though state-of-the-art CSR research, theories and models, the theoretical platform for sustainable business and CSR is presented in this book.
TöbbHosszú leírás:
The developments in our environment and society has made it clear that the way we run our businesses and govern our nations is not sustainable in the long run. This is also why more and more companies and organizations are pursuing sustainable business through various Corporate Social Responsibility (CSR) activities. However, many companies experience that although they facilitate a CSR strategy on corporate level, CSR is often not embedded in their business and/or integrated across their functions. If companies are to achieve the full business potential and performance impact of CSR, sustainability has to be operationalized, targeted and measured across the value chain through empowered employees and in alignment with the business strategy of the company. Though state-of-the-art CSR research, theories and models, the theoretical platform for sustainable business and CSR is presented in this book. However, CSR is carried out in practice, and not just in theory. This is why each chapter is supplemented with practical case examples explaining the way in which different companies and their managers have integrated sustainable business in their strategy and across the organizations’ different functions. As is evident both in theory and practice, the success of CSR integration is highly affected by industrial context, as the unique characteristics of the industry have an impact on the key sustainability challenges and business opportunities of the specific company and industry. In support of this evidence, the book also reveals how CSR can be implemented across private and public organizations as well as small & medium sized entities (SMEs).
Több
Science Fiction from Quebec: A Postcolonial Study
18 249 Ft
16 789 Ft
Kinder!: Man bekommt ja so viel zurück!
4 147 Ft
3 940 Ft
Zits, Road Trip!: Band 15
4 147 Ft
3 940 Ft