• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Strategic Sport Marketing

    Strategic Sport Marketing by Karg, Adam; Shilbury, David; Westerbeek, Hans;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 48.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        23 404 Ft (22 290 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 681 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 724 Ft (17 832 Ft + 5% áfa)

    23 404 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 5, New edition
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2022. március 31.

    • ISBN 9781760878801
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem318 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 520 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 45 Illustrations, color; 45 Line drawings, color; 9 Tables, color
    • 250

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The fifth edition of Strategic Sport Marketing integrates sport marketing frameworks, theory, and practical cases to show students and practitioners how to develop and execute successful sport marketing strategies.

    Több

    Hosszú leírás:

    The fifth edition of Strategic Sport Marketing integrates sport marketing frameworks, theory and practical cases to show students and practitioners how to develop and execute successful sport marketing strategies. 


    The book explains contemporary sport markets, consumer behaviour, marketing strategies and best practices in sport marketing in a clear, comprehensive and engaging way.  Built on a foundation of strategic decision-making, it offers a truly diverse set of case studies, ‘sportviews’ and examples from national and international sports and events, including Australian Rules (AFL) football, European soccer, Russian hockey, Grand Slam tennis and the National Basketball Association (NBA). This new edition is revised to align with contemporary sport marketing applications, conceptualising sport as part of the experience economy and integrating technology and digitalisation themes into the book, reflecting the increasing focus on data and digital communications and media delivery of sport. It encourages critical and practical thinking and problem-solving on the part of the reader to help them improve their real-world professional practice. 


    This book is an essential course text for students of sport marketing and management, as well as being a useful resource for all practitioners engaged in the marketing, promotion or communication of sport organisations or brands. 


    Additional teaching and learning materials are available to accompany this book, including slides, class outlines and reflective questions and answers for each chapter.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part I: Introduction,  1. Introduction to Sport Marketing,  Part II: Identification of Sport Marketing Opportunities,  2. The Strategic Sport-Marketing Planning Process,  3. Sport Consumers,  4. Sport Market Research and Strategy,  Part III: Strategy Determination,  5. Sport Brands and Products,  6. Sport and Pricing Strategies,  7. The Sport Place,  8. Sport and Media Distribution,  9. Sport Promotion,  10. Sport Services: Service Quality and Satisfaction,  11. Sport Sponsorship,  Part IV: Measuring and Managing Sport Marketing Strategy,  12. Implementation, Ethics and Future Trends in Sport Marketing

    Több