• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility: Evidence from the Tourism Industry

    Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility by Abdelli, Mohammed El Amine; Mansour, Nadia; Akbaba, Atilla;

    Evidence from the Tourism Industry

    Sorozatcím: Information Technology, Management and Operations Research Practices;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 46.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 449 Ft (21 380 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 490 Ft off)
      • Kedvezményes ár 17 959 Ft (17 104 Ft + 5% áfa)

    22 449 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This book aims to provide theoretical and empirical frameworks and highlights the challenges and solutions with using Big Data for Corporate Social Responsibility (CSR) and Sustainability in the field of digital transformation and tourism.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book aims to provide theoretical and empirical frameworks and highlights the challenges and solutions with using Big Data for Corporate Social Responsibility (CSR) and Sustainability in the field of digital transformation and tourism.


    Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility: Evidence from the Tourism Industry offers a theoretical and empirical framework in the field of digital transformation and applies it to the tourism sector. It discusses Big Data used with CSR and sustainability for the improvement of innovation and highlights the challenges and prospects. It presents a modern insight and approach for use by decision-makers as an application to solve various problems and explores how data collection can shed light on consumer behavior making it possible to account for existing situations and plan for the future.


    This book is intended to provide a modern insight for researcher, students, professionals, and decision-makers on the application of Big Data to improve CSR and sustainability in the tourism sector.


    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Innovation as a Key Driver of Sustainability in Tourism 2. Alienation and Sustainability in 3. The Impact of Environmental Practices on Hotel Perceived 4. Economic Sustainability and Indicators of Most Visited Countries 5. A New Age in Tourist Guiding: Digital Tourism and Sustainability 6. Socio- technological Sustainability in Tourism 7. Information and Communication Technology Through a Decentralized Sharing Economy in the Tourism Industry 8. Innovative Digital Ideas in Presenting Cultural Heritage in the Tourism Industry 9. An Evaluation of Big Data Use for Fraud Detection in Hotel Enterprises 10. Digital Change for Sustainable Restaurant Systems 11. Corporate Social Responsibility Perceptions of Undergraduate Level Students in Tourism Education 12. Hospitality Businesses in the Anthropocene Era: Recycling Practices 13. The Tourism- Led Growth Hypothesis Test Using Granger’s Causality: A Case Study of Algeria

    Több