Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility
Evidence from the Tourism Industry
Sorozatcím: Information Technology, Management and Operations Research Practices;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 46.99
-
22 449 Ft (21 380 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 490 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 959 Ft (17 104 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 449 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó CRC Press
- Megjelenés dátuma 2024. október 7.
- ISBN 9780367685546
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem278 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 510 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 15 Illustrations, black & white; 15 Line drawings, black & white; 38 Tables, black & white 602
Kategóriák
Rövid leírás:
This book aims to provide theoretical and empirical frameworks and highlights the challenges and solutions with using Big Data for Corporate Social Responsibility (CSR) and Sustainability in the field of digital transformation and tourism.
TöbbHosszú leírás:
This book aims to provide theoretical and empirical frameworks and highlights the challenges and solutions with using Big Data for Corporate Social Responsibility (CSR) and Sustainability in the field of digital transformation and tourism.
Sustainability, Big Data, and Corporate Social Responsibility: Evidence from the Tourism Industry offers a theoretical and empirical framework in the field of digital transformation and applies it to the tourism sector. It discusses Big Data used with CSR and sustainability for the improvement of innovation and highlights the challenges and prospects. It presents a modern insight and approach for use by decision-makers as an application to solve various problems and explores how data collection can shed light on consumer behavior making it possible to account for existing situations and plan for the future.
This book is intended to provide a modern insight for researcher, students, professionals, and decision-makers on the application of Big Data to improve CSR and sustainability in the tourism sector.
Több
Tartalomjegyzék:
1. Innovation as a Key Driver of Sustainability in Tourism 2. Alienation and Sustainability in 3. The Impact of Environmental Practices on Hotel Perceived 4. Economic Sustainability and Indicators of Most Visited Countries 5. A New Age in Tourist Guiding: Digital Tourism and Sustainability 6. Socio- technological Sustainability in Tourism 7. Information and Communication Technology Through a Decentralized Sharing Economy in the Tourism Industry 8. Innovative Digital Ideas in Presenting Cultural Heritage in the Tourism Industry 9. An Evaluation of Big Data Use for Fraud Detection in Hotel Enterprises 10. Digital Change for Sustainable Restaurant Systems 11. Corporate Social Responsibility Perceptions of Undergraduate Level Students in Tourism Education 12. Hospitality Businesses in the Anthropocene Era: Recycling Practices 13. The Tourism- Led Growth Hypothesis Test Using Granger’s Causality: A Case Study of Algeria
Több