Survey Research by Telephone
Sorozatcím: SAGE Library of Social Research; 150;
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 54.00
-
25 798 Ft (24 570 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 2 064 Ft off)
- Kedvezményes ár 23 735 Ft (22 604 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
25 798 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó SAGE Publications, Inc
- Megjelenés dátuma 1989. szeptember 15.
- ISBN 9780803929852
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem296 oldal
- Méret 215x139 mm
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
The telephone survey is now the dominant survey technique. When the first edition of this volume was published, many researchers were making the transition from mail to face-to-face interviewing to telephone surveys. However, much material from the first edition remains applicable today. Additional material in this second edition includes a summary of changes in telephone surveys that have occurred during the last five years. The author also analyzes the comparative advantages and disadvantages of mail, face-to-face and telephone surveys, and discusses the legal and ethical dilemmas raised by technological and methodological developments in telephone survey research.
TöbbHosszú leírás:
The telephone survey is now the dominant survey technique. When the first edition of this volume was published, many researchers were making the transition from mail to face-to-face interviewing to telephone surveys. However, much material from the first edition remains applicable today. Additional material in this second edition includes a summary of changes in telephone surveys that have occurred during the last five years. The author also analyzes the comparative advantages and disadvantages of mail, face-to-face and telephone surveys, and discusses the legal and ethical dilemmas raised by technological and methodological developments in telephone survey research.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction
Comparing Survey Methods
Sampling
Issues in Questionnaire Design and Question Writing
Administration
Final Considerations and the Future
Survey Research by Telephone
25 798 Ft
23 735 Ft
PSA 1970: In Memory of Rudolf Carnap Proceedings of the 1970 Biennial Meeting Philosophy of Science Association
75 438 Ft
66 386 Ft