• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Survey Research by Telephone

    Survey Research by Telephone by Frey, James H.;

    Sorozatcím: SAGE Library of Social Research; 150;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 54.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        25 798 Ft (24 570 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 2 064 Ft off)
      • Kedvezményes ár 23 735 Ft (22 604 Ft + 5% áfa)

    25 798 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó SAGE Publications, Inc
    • Megjelenés dátuma 1989. szeptember 15.

    • ISBN 9780803929852
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem296 oldal
    • Méret 215x139 mm
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The telephone survey is now the dominant survey technique. When the first edition of this volume was published, many researchers were making the transition from mail to face-to-face interviewing to telephone surveys. However, much material from the first edition remains applicable today. Additional material in this second edition includes a summary of changes in telephone surveys that have occurred during the last five years. The author also analyzes the comparative advantages and disadvantages of mail, face-to-face and telephone surveys, and discusses the legal and ethical dilemmas raised by technological and methodological developments in telephone survey research.

    Több

    Hosszú leírás:

    The telephone survey is now the dominant survey technique. When the first edition of this volume was published, many researchers were making the transition from mail to face-to-face interviewing to telephone surveys. However, much material from the first edition remains applicable today. Additional material in this second edition includes a summary of changes in telephone surveys that have occurred during the last five years. The author also analyzes the comparative advantages and disadvantages of mail, face-to-face and telephone surveys, and discusses the legal and ethical dilemmas raised by technological and methodological developments in telephone survey research.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction
    Comparing Survey Methods
    Sampling
    Issues in Questionnaire Design and Question Writing
    Administration
    Final Considerations and the Future

    Több