• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Survey on Socio-Economic Values and Challenges of Camel Production: in Selected Districts of the Somali Region, Eastern Ethiopia

    Survey on Socio-Economic Values and Challenges of Camel Production by Ali Farah, Ahmed;

    in Selected Districts of the Somali Region, Eastern Ethiopia

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 39.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        16 548 Ft (15 760 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 827 Ft off)
      • Kedvezményes ár 15 721 Ft (14 972 Ft + 5% áfa)

    16 548 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
    • Megjelenés dátuma 2020. január 1.

    • ISBN 9786200549631
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem56 oldal
    • Méret 220x150x3 mm
    • Súly 102 g
    • Nyelv angol
    • 25

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    A cross-sectional questionnaire-based survey was conducted in three districts; Gode, Ber'ano and Adadle of the Somali regional state from November 2017 to April 2018. The objectives of this study was to identify and have a background data on the social and economic values associated with the production, marketing, and consumption of camel and its products, to investigate on the cultural and environmental factors influencing the production, marketing, and consumption of camels and its products, To investigate on the challenges and opportunities that women, production and marketing of camel milk and meat are facing along the chain of production to end-users. Semi-structured pre-tested questionnaires supplemented with a face-to-face group and/or single interviews were administered to a total of 360 household respondents from the three study districts.

    Több