• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Styles of Learning and Teaching: An Integrated Outline of Educational Psychology for Students, Teachers and Lecturers

    Styles of Learning and Teaching by Entwistle, Noel J.;

    An Integrated Outline of Educational Psychology for Students, Teachers and Lecturers

    Sorozatcím: Wiley Series in Agrochemicals & Plant Protection;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 58.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        28 182 Ft (26 840 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 636 Ft off)
      • Kedvezményes ár 22 546 Ft (21 472 Ft + 5% áfa)

    28 182 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó David Fulton Publishers
    • Megjelenés dátuma 1989. január 1.

    • ISBN 9781853461040
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem304 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 476 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    First Published in 1989. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

    Több

    Hosszú leírás:

    First Published in 1989. This book is, in a sense, a text-book of educational psychology designed mainly for those with little previous knowledge of the subject. But it is not a conventional text-book. To begin with it does not cover the whole area which normally defines educational psychology. It concentrates instead on those aspects which are most directly applicable to understanding the processes related to learning intellectual skills and acquiring knowledge. Also the book does not aim to provide a detailed coverage; it is deliberately selective in the topics which are covered. The main aim is to present an outline, or perhaps an overview, of current ideas in educational psychology in the hope of providing a more coherent picture of what otherwise tends to be a rather fragmentary set of topics drawn from mainstream psychology. Read in conjunction with more conventional textbooks, this overview should provide a good guide to the recent literature.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    PART I INTRODUCTION TO EDUCATIONAL PSYCHOLOGY Chapter 1 Objectivity and Sensitivity Chapter 2 Evidence from Educational Research and Psychology Chapter 3 Introspection in Thinking about Thinking BRIDGE A Learning Experiment PART II HOW STUDENTS LEARN Chapter 4 Approaches to Reading and Studying Chapter 5 Contrasting Styles of Learning BRIDGE Models of Student Learning PART III TOPICS IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY Chapter 6 Memory: Structure and Processes Chapter 7 Intellectual Abilities: Rote Learning, Reasoning, and Imaginative Thinking Chapter 8 Concept Formation and Intellectual Development Chapter 9 Personality and Motivation: Hope for Success and Fear of Failure Chapter 10 Styles of Thinking and Structures of Knowledge PART IV APPLICATIONS TO TEACHING AND STUDYING Chapter 11 Teaching Styles, Learning, and Curricular Choice Chapter 12 Applying Theory to Practice: Primary, Secondary, and Tertiary

    Több