• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Student Agency and Self-Formation in Higher Education

    Student Agency and Self-Formation in Higher Education by Oldac, Yusuf Ikbal; Yang, Lili; Lee, Soyoung;

    Sorozatcím: Palgrave Studies in Global Higher Education;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 160.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
      • Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)

    66 563 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    This edited volume argues for positioning students at the centre of higher education, drawing from the concepts of student agency and self-formation. The volume highlights that higher education has broader and more important purposes than what a neoliberal human capital approach would suggest, and explores how students exercise their agency and realise self-formation as inherently connected concepts throughout university education. With disciplinary, cultural, and contextual diversity, this volume will provide international perspectives to readers interested in higher education theories, policies, and practices.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Students at the Heart of Higher Education: An Introduction.- Part I Conceptualising Student Self-Formation in Higher Education.- 2. Antecedents of the Self-Formation in Social Theory and Educational Philosophy: What Do They Tell Us About Structure and Agency?.- 3. Agency and Student Development in Higher Education: A Cross-Cultural and Cross-Disciplinary Exploration.- 4. The Mechanism of Student Agency in Self-Formation Through Knowledge Engagement in Higher Education.- Part II Depicting Student Agency in International Higher Education.- 5. Student Agency and Becoming in Internationalized Programs in Vietnamese Universities.- 6. Conceptualizing the Employability Agency of International Graduates.- 7. The Role of Higher Education Institutions In Fostering Students’ Cosmopolitan Agency and Self-Formation.- Part III Linking Student Agency In Higher Education with the Wider Society.- 8. The Civic Aspect of Student Self-Formation in International Higher Education: Apprenticeship in New Worldviews.- 9. New Spaces for Agency in Doctoral Education: An Ecological Approach.

    Több