Strategic Negotiations
A Theory of Change in Labor-Management Relations
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 23.99
-
11 461 Ft (10 915 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 146 Ft off)
- Kedvezményes ár 10 315 Ft (9 824 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
11 461 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Harvard Business School Press
- Megjelenés dátuma 1994. szeptember 1.
- ISBN 9780875845517
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem400 oldal
- Méret 236x152x38 mm
- Súly 748 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Strategic Negotiations examines the current changes in labor-management relations. The authors identify and explain three key negotiating strategies: forcing change, fostering cooperative attitudes and solutions, and escaping the relationship. They illustrate how these strategies succeed or fail in real organizations by drawing on in-depth examples from 13 companies in 3 industries: pulp and paper, railroads, and auto supply. The resulting theory has broad implications for strategic negotiations in many settings.
Strategic Negotiations examines the current changes in labor-management relations. The authors identify and explain three key negotiating strategies: forcing change, fostering cooperative attitudes and solutions, and escaping the relationship. They illustrate how these strategies succeed or fail in real organizations by drawing on in-depth examples from 13 companies in 3 industries: pulp and paper, railroads, and auto supply. The resulting theory has broad implications for strategic negotiations in many settings.
Tartalomjegyzék:
Strategic Negotiations
Több
Strategic Negotiations: A Theory of Change in Labor-Management Relations
11 461 Ft
10 315 Ft
Schriften des Erich Maria Remarque-Archivs.: Ein bio-bibliographisches Handbuch
83 606 Ft
75 246 Ft