Strategic Management in the Garment Industry
Sorozatcím: Woodhead Publishing India in Textiles;
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 122.00
-
50 599 Ft (48 190 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 4 048 Ft off)
- Kedvezményes ár 46 552 Ft (44 335 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
50 599 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Woodhead Publishing India
- Megjelenés dátuma 2012. június 30.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9789380308227
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem240 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 460 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Examines advances in business strategy in the garment industry. This book represents a milestone and applied concept for a modern environment that is characterized by permanent changes due to rapid development of technology and information systems.
TöbbHosszú leírás:
Strategy implementation and moving garment producers in a desired direction requires a special kind of expertise. Formulating a strategy requires an entrepreneurial focus and emphasizes the ability to conceptualize, analyze and weigh, whereas applying strategy has a primarily managing focus. All fashion companies must, regardless of their current situation, develop a long term strategy. There is not a single strategy that would be optimal for all companies, because each of them must determine a strategy in accordance with its objectives, capabilities, resources and market position.
Strategic Management in the Garment Technology is the author&&&8217;s attempt to show advances in business strategy in the garment industry for current and future managers in garment industry, students of textile technology, engineers and top managers in garment industry. The book represents a milestone and applied concept for a modern environment that is characterized by permanent changes due to rapid development of technology and information systems. This requires a multidisciplinary approach to strategic management in garment industry, as the author presents through six areas of this unique book.
Strategic Management in the Garment Industry
50 599 Ft
46 552 Ft