Strategic Copywriting
How to Create Effective Advertising
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 28.99
-
13 849 Ft (13 190 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 770 Ft off)
- Kedvezményes ár 11 080 Ft (10 552 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
13 849 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 3
- Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
- Megjelenés dátuma 2025. november 27.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9798881806774
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem336 oldal
- Méret 254x177.8 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 28 bw illus 700
Kategóriák
Rövid leírás:
The third edition of this detailed how-to guide introduces students to time-tested strategies for writing and designing successful ads across all types of media. All chapters are updated with new data, strategies, and examples, and the topic of AI is addressed alongside social media and internet advertising.
TöbbHosszú leírás:
When it comes to attracting consumers through advertising, which words, phrases, and techniques are most effective? Strategic Copywriting, a detailed how-to guide, introduces students to time-tested strategies for writing and designing successful ads.
In this third edition, Edd Applegate explains core principles that have guided advertising for decades and introduces how to identify target markets and employ tests before and after an ad runs. The book discusses the impact of artificial intelligence and the numerous AI tools being used by advertising agencies. It also addresses corporate advertising and public relations, especially the various communications tools, such as news or press releases. Throughout, students learn the principles and processes of producing creative advertising for different media, including the internet, social media, television, radio, magazine, newspaper, and outdoor. Real advertisements from agencies of all sizes across the United States illustrate what works-or doesn't-and why.
The third edition features updated information in each chapter with
-New sample ads from real advertising agencies
-New coverage of AI alongside Social Media and Internet Advertising
Tartalomjegyzék:
List of Boxes, Figures, and Tables
Preface
Part I: The Message
1. Research
2. Creative Strategy
3. Advertising Copy Research
4. An Introduction to Design
5. Headlines and Slogans
6. Body Copy
Part II: The Media
7. Artificial Intelligence (AI) and Advertising on Social Media Platforms and the Internet
8. Television Advertising
9. Radio Advertising
10. Magazine Advertising
11. Newspaper Advertising
12. Out-of-Home Media Advertising
13. Direct Mail Advertising
14. Public Relations and Corporate Advertising
Appendix A. Getting a Job in Advertising
Selected Bibliography
Index
About the Author
Celebrations of Death: The Anthropology of Mortuary Ritual
21 498 Ft
19 349 Ft
Leadership Express
25 081 Ft
22 573 Ft