Business of Digital Television
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 26.99
-
12 894 Ft (12 280 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 579 Ft off)
- Kedvezményes ár 10 315 Ft (9 824 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
12 894 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2000. augusztus 31.
- ISBN 9780240516066
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem288 oldal
- Méret 216x138 mm
- Súly 530 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
"Written in an accessible style this book is well documented, its statistics are comprehensive and up to date. The essential facts, data and commentary are all brought together in one single source likely to interest a large and diverse audience."
Bohdan Jung, Warsaw School of Economics, Poland
The International Journal on Media Managment, Vol. 3, No.1, Spring 2001
Hosszú leírás:
Essential reading for anyone involved in broadcasting. The Business of Digital Television presents an overview or the digital television industry. Chris Forrester examines the key technologies and developments of the marketplace, with comments on the future from leading industry experts.
Written in an accessible style for the non-engineer, Forrester covers the issues that are most pertinent to strategic direction, providing, broadcasting professionals with essential facts, data and commentary in one single source.
You will:
Discover trends in digital TV technology
Gain knowledge about the international marketplace
See an analysis of the financial models
Understand the importance of partnerships
Find out the key drivers for change
Gain an insight into emerging technologies in the future
"Written in an accessible style this book is well documented, its statistics are comprehensive and up to date. The essential facts, data and commentary are all brought together in one single source likely to interest a large and diverse audience."
Bohdan Jung, Warsaw School of Economics, Poland
The International Journal on Media Managment, Vol. 3, No.1, Spring 2001
Tartalomjegyzék:
Introduction, the TV Pioneers, From Dumb box to television that's alive, The analogue televion business today, The adoption of digital, Cable, satellite or digital television? Where is digital today? Is new content still king? Selling digital television, The economy of niches, Webcasting to the TV, or TV on the PC? The future - the brave new world of just more of the same?, References.
Több
Leadership Express
25 081 Ft
22 573 Ft