• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Stop the Pendulum: Public Policy and Personal Experience in Reading Instruction and Reform

    Stop the Pendulum by Bursuck, William D.; Peck, Craig;

    Public Policy and Personal Experience in Reading Instruction and Reform

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 77.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        36 786 Ft (35 035 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 7 357 Ft off)
      • Kedvezményes ár 29 429 Ft (28 028 Ft + 5% áfa)

    36 786 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    This is a book about the struggles over reforming reading instruction and the corresponding effort to improve reading achievement in the United States over the last seven decades.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: Introduction
    Chapter 2: Teaching Reading 1955-1983: Instructional Disputes, Federal Involvement, and the Roots of Reform
    Chapter 3: Experiences: Teaching Reading in Urban and Rural Settings, 1968-1978
    Chapter 4: Teaching Reading 1983-2008: Reading Policy Takes Center Stage
    Chapter 5: Experiences: A Thirty-Year Career in Teacher Education, 1983-2013
    Chapter 6: Policy and the Personal: What We Learned from Seven Decades of Reading Instruction and Reform
    References
    About the Authors

    Több