• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Sporttourismus: Management- und Marketing-Handbuch

    Sporttourismus by Dreyer, Axel; Krüger, Arnd;

    Management- und Marketing-Handbuch

    Sorozatcím: Lehr- und Handbücher zu Tourismus, Verkehr und Freizeit;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 139.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        58 044 Ft (55 280 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 11 609 Ft off)
      • Kedvezményes ár 46 435 Ft (44 224 Ft + 5% áfa)
      • A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.

    58 044 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: Várható beérkezés: 2026. január vége.
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Reprint 2018
    • Kiadó De Gruyter Oldenbourg
    • Megjelenés dátuma 1995. április 19.

    • ISBN 9783486230994
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem500 oldal
    • Méret 230x155 mm
    • Súly 750 g
    • Nyelv német
    • Illusztrációk Num. figs.
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    In der Reihe Lehr- und Handbücher zu Tourismus, Verkehr und Freizeit, herausgegeben von Univ.-Prof. Dr. Walter Freyer,sind bereitsmehr als 30 Titel zum Thema Tourismus erschienen.

    Több

    Hosszú leírás:

    Erste umfassende Darstellung des Sporttourismus.

    Erste umfassende Darstellung des Sporttourismus.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Der Markt für Sporttourismus. Marketing-Management im Sporttourismus. Marketinginstrumente im Sporttourismus. Trendmanagement. Szenario für den Sporttourismus im Jahr 2010. Rechtsfragen im Sporttourismus. Berufsfelder im Sporttourismus. Das Sporttourismus-Angebot der Reiseveranstalter. Touristische Entwicklung der Risiko- und Abenteuersportarten. Veranstaltungstourismus. Landschaftsbezogene Aspekte der Standortplanung. Sportbezogene Raumplanung als Element der Tourismuspolitik. Ökologisch orientiertes Marketing im Sporttourismus. Spannungsfelder zwischen Wirtschaftsentwicklung und Ökologie. Radtourismus als Element der regionalen Tourismusförderung. Erschließung jüngerer Zielgruppen durch Sport- und Aktivangebote. Das Management von Bergbahnunternehmen. Sport in der Marketingkonzeption einer Fluggesellschaft.

    Több