Sportsponsoring
Voraussetzungen und Praxisbeispiele für erfolgreiche Partnerschaften
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 99.99
-
41 470 Ft (39 496 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 294 Ft off)
- Kedvezményes ár 33 177 Ft (31 597 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
41 470 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1. Aufl. 2024
- Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
- Megjelenés dátuma 2023. december 16.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783658415617
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem530 oldal
- Méret 240x168 mm
- Súly 1098 g
- Nyelv német
- Illusztrációk XXIV, 530 S. 258 Abb., 254 Abb. in Farbe. Illustrations, black & white 521
Kategóriák
Hosszú leírás:
- Sponsoring als Element der Sportvermarktung und des Sportsponsoring
- Erscheinungsformen des Sportsponsoring
- Planungsprozess des Sportsponsoring
- Ziele und Zielgruppen des Sportsponsoring als Ausgangspunkt
- Strategische Ausrichtung des Sportsponsoring
- Auswahl von Sponsorships im Sport
- Operative Gestaltung des Sportsponsoring
- Integration des Sportsponsoring in die Marketing- und Unternehmenskommunikation
- Budgetierung des Sportsponsoring
- Erfolgskontrolle im Sportsponsoring
- Leistungen von Sportagenturen
- Tendenzen im Einsatz des Sportsponsoring
Tartalomjegyzék:
Sponsoring als Element der Sportvermarktung und des Sportsponsoring.-Erscheinungsformen des Sportsponsoring.- Planungsprozess des Sportsponsoring.- Ziele und Zielgruppen des Sportsponsoring als Ausgangspunkt.- Strategische Ausrichtung des Sportsponsoring.- Auswahl von Sponsorships im Sport.- Operative Gestaltung des Sportsponsoring.- Integration des Sportsponsoring in die Marketing- und Unternehmenskommunikation.- Budgetierung des Sportsponsoring.- Erfolgskontrolle im Sportsponsoring.- Leistungen von Sportagenturen.- Tendenzen im Einsatz des Sportsponsoring.
Több