Spiritual and Religious Tourism ? Motivations and Management
Motivations and Management
Sorozatcím: CABI Religious Tourism and Pilgrimage Series;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 109.50
-
52 313 Ft (49 822 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 231 Ft off)
- Kedvezményes ár 47 082 Ft (44 840 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
52 313 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó CABI
- Megjelenés dátuma 2019. augusztus 12.
- ISBN 9781786394163
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem208 oldal
- Méret 250x187x19 mm
- Súly 696 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This book is the first to address motivation for and management of religious and spiritual tourism within one volume. It also brings in new and exciting case study perspectives, from a range of international, cross-sectional contributors.
TöbbHosszú leírás:
This book reviews tourist motivations for making religious or spiritual journeys, and the management aspects related to them. It explores sacred journeys across both traditional religions such as Christianity and Islam, and newer forms of pilgrimage, faith systems and quasi-religious activities such as sport, music and food. Demonstrating to the reader the intrinsic elements and events that play a crucial role within the destination management process, it provides a timely re-assessment of the increasing interconnections between religion and spirituality as a motivation for travel. The book:
- Includes applications, models and illustrations of religious tourism and pilgrimage management for converting theory into good practice;
- Addresses theories of motivation and why travel to religious destinations has increased;
- Explores key learning points from a selection of international case study perspectives.
Providing researchers and students of tourism, religious studies, anthropology and related subjects with an important review of the topic, this book aims to bridge the ever-widening gap between specialists within the religious, tourism, management and education sectors.
Mein Hund kann alles lernen: Stubenrein werden, an lockerer Leine gehen, freudig zurückkommen, alleine bleiben
8 253 Ft
7 840 Ft
Handbook of Cardiovascular Clinical Trials
21 961 Ft
19 106 Ft