Society, Culture, and STEM
A Model for Student Engagement and Teacher Collaboration
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 73.00
-
34 875 Ft (33 215 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 975 Ft off)
- Kedvezményes ár 27 901 Ft (26 572 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
34 875 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
- Megjelenés dátuma 2024. december 30.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9781475871449
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem240 oldal
- Méret 228.6x152.4 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 8 BW Illustrations 616
Kategóriák
Rövid leírás:
In Society, Culture, and STEM: A Model for Student Engagement and Teacher Collaboration, teachers will learn a team-based approach to incorporating local and international cultural perspectives and experiences into a curriculum of STEM subjects.
TöbbHosszú leírás:
Too often students are asked to participate in rather generic classroom activities, such as worksheets, essays, and rote memorization, which may not capture cultural interest or experience. In Society, Culture, and STEM: A Model for Student Engagement and Teacher Collaboration, teachers will learn a team-based approach to incorporating local and international cultural perspectives and experiences into a curriculum of STEM subjects. This book presents a six-phase process, Pryor-Kang Socio-cultural STEM Curriculum Development Model, for designing a socio-cultural STEM curriculum that is integrative, expansive, personal, and achievement-oriented. The Model focuses on a teacher-student-community outreach process, ongoing evaluation, solicitation of feedback, and continuous improvement through curriculum redesign or reconfiguration. In this process, a selected set of curriculum goals, interdisciplinary content learning standards, and resources are coordinated purposefully to capture multiple perspectives and needs. This book provides a newly developed pathway to enhancing STEM learning experiences!
TöbbTartalomjegyzék:
Preface
Acknowledgements
PART I: INTRODUCING A SOCIO-CULTURAL CURRICULUM
Chapter 1: What This Book Is About
Chapter 2: A Pedagogical Framework for A Socio-Cultural Stem Curriculum
PART II: DEVELOPING A SOCIO-CULTURAL STEM CURRICULUM
Chapter 3: Using Social Problems to Frame A Curriculum Theme, Essential Questions And Goals
Chapter 4: A Developmental Model for A Socio-Cultural Stem Curriculum
Chapter 5: Resources For Generating Inputs and Outputs to Your Nodes
PART III: EXAMPLE CURRICULUM THEMES AND LESSON PLANS
Chapter 6: Tackling Local and Global Challenges with Socio-Cultural Stem (Sharon M. Locke and Georgia Bracey)
Chapter 7: Contextualizing Socio-Cultural Stem Through Historical Figures and Events (Whitney G. Blankenship, Anne Aydinian-Perry, Dean P. Vesperman, And Matthew Missias)
Chapter 8: Learning About Contributions of Diverse Cultures to Socio-Cultural Stem, (Matthew Lindquist And Joseph Peters)
Chapter 9: Computer Science Education Through Socio-Cultural Steam (Lily R. Liang, Rui Kang, And Briana Wellman)
Chapter 10: Building Socio-Cultural Understanding Through Integration of Social Science And Stem In Problem-Based Lessons (Barbara O'Donnell)
Chapter 11: Using Socio-Cultural Stem To Investigate Moral And Ethical Issues: Teaching Bioethics (Adam I. Attwood, Donna F. Short, And Philip C. Short)
Appendices
About the Contributors
About the Author's
Subject Index
Society, Culture, and STEM: A Model for Student Engagement and Teacher Collaboration
Risografía: El Nuevo Espíritu de la Impresión
14 052 Ft
12 928 Ft
Feminine Sexuality: Jacques Lacan and the école freudienne
84 314 Ft
75 883 Ft