• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Socialist Senses – Film, Feeling, and the Soviet Subject, 1917–1940: Film, Feeling, and the Soviet Subject, 1917–1940

    Socialist Senses – Film, Feeling, and the Soviet Subject, 1917–1940 by Widdis, Emma;

    Film, Feeling, and the Soviet Subject, 1917–1940

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 28.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        13 849 Ft (13 190 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 770 Ft off)
      • Kedvezményes ár 11 080 Ft (10 552 Ft + 5% áfa)

    13 849 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó MH – Indiana University Press
    • Megjelenés dátuma 2017. szeptember 11.
    • Kötetek száma Print PDF

    • ISBN 9780253026941
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem418 oldal
    • Méret 228x167x21 mm
    • Súly 592 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 7 color illus., 50 b&w illus. Halftones, color
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This major reimagining of the history of Soviet film and its cultural impact explores the fundamental transformations in how film, through the senses, remade the Soviet self in the 1920s and 1930s. Following the Russian Revolution, there was a shared ambition for a 'sensory revolution' to accompany political and social change: Soviet men and women were to be reborn into a revitalized relationship with the material world. Cinema was seen as a privileged site for the creation of this sensory revolution: film could both discover the world anew, and model a way of inhabiting it. Drawing upon an extraordinary array of films, noted scholar Emma Widdis shows how Soviet cinema, as it evolved from the revolutionary avant-garde to Socialist Realism, gradually shifted its materialist agenda from emphasizing the external senses to instilling the appropriate internal senses (consciousness, emotions) in the new Soviet subject.

    Több