Socialist Senses – Film, Feeling, and the Soviet Subject, 1917–1940
Film, Feeling, and the Soviet Subject, 1917–1940
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 64.00
-
30 576 Ft (29 120 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 058 Ft off)
- Kedvezményes ár 27 518 Ft (26 208 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
30 576 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó MH – Indiana University Press
- Megjelenés dátuma 2017. szeptember 11.
- Kötetek száma Print PDF
- ISBN 9780253026330
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem418 oldal
- Méret 235x160x28 mm
- Súly 702 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 7 color illus., 50 b&w illus. Halftones, color 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This major reimagining of the history of Soviet film and its cultural impact explores the fundamental transformations in how film, through the senses, remade the Soviet self in the 1920s and 1930s. Following the Russian Revolution, there was a shared ambition for a 'sensory revolution' to accompany political and social change: Soviet men and women were to be reborn into a revitalized relationship with the material world. Cinema was seen as a privileged site for the creation of this sensory revolution: film could both discover the world anew, and model a way of inhabiting it. Drawing upon an extraordinary array of films, noted scholar Emma Widdis shows how Soviet cinema, as it evolved from the revolutionary avant-garde to Socialist Realism, gradually shifted its materialist agenda from emphasizing the external senses to instilling the appropriate internal senses (consciousness, emotions) in the new Soviet subject.
Több
Government and Politics of the European Union
8 594 Ft
7 735 Ft
Aesthetic Anxiety: Uncanny Symptoms in German Literature and Culture
32 350 Ft
29 762 Ft