Service quality in the healthcare sector
Factors that lead to an improvement in the quality of healthcare services
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 43.90
-
18 207 Ft (17 340 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 910 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 297 Ft (16 473 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
18 207 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Our Knowledge Publishing
- Megjelenés dátuma 2024. január 1.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9786207944576
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem76 oldal
- Méret 220x150 mm
- Nyelv angol 516
Kategóriák
Hosszú leírás:
The aim of this bachelor thesis is i) to provide an overview of the background to service quality in the healthcare sector and ii) to shed light on the factors that can improve service quality in the healthcare sector. In addition, a connection between these factors and how they affect service quality in the healthcare sector as a whole will be presented. The 5 factors that lead to an increase in service quality can be seen in the GAP model by Zeithaml, Berry & Parasuraman (1988) and have been very thoroughly collected and analyzed. Other factors that are directly related to service quality improvement have been documented and compared using significant literature. This work shows that service quality in the service sector can be equated with service quality in the healthcare sector. Service quality is mainly improved by minimizing or closing the 5 factors described in the GAP model, which are closely related to each other.
Több
Psychotherapy With Deaf and Hard of Hearing Persons: A Systemic Model
18 393 Ft
16 554 Ft