• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Second Language Listening: Theory and Practice

    Second Language Listening by Flowerdew, John; Miller, Lindsay;

    Theory and Practice

    Sorozatcím: Cambridge Language Education;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 44.47
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        21 245 Ft (20 233 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 125 Ft off)
      • Kedvezményes ár 19 120 Ft (18 210 Ft + 5% áfa)

    21 245 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2005. február 7.

    • ISBN 9780521786478
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem238 oldal
    • Méret 229x152x8 mm
    • Súly 327 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Second Language Listening combines listening theory with case studies of actual pedagogical practice.

    Több

    Hosszú leírás:

    Second Language Listening combines listening theory with case studies of actual pedagogical practice. The paperback edition combines up-to-date listening theory with case studies of actual pedagogical practice. As an essential part of communicative competence, listening is a skill, which deserves equal treatment with the other basic skills of speaking, reading, and writing. The authors describe current models of listening theory and exemplify each with a textbook task. They address the role of technology in teaching listening, questioning techniques, and testing. This text is designed for use with both pre-service and in-service teachers who are involved in the teaching of listening or the design of pedagogic materials for listening.

    Több