• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Science Education and International Cross-Cultural Reciprocal Learning: Perspectives from the Nature Notes Program

    Science Education and International Cross-Cultural Reciprocal Learning by Zhou, George; Li, Yuanrong; Luo, Jian;

    Perspectives from the Nature Notes Program

    Sorozatcím: Intercultural Reciprocal Learning in Chinese and Western Education;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 171.19
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        71 001 Ft (67 620 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 200 Ft off)
      • Kedvezményes ár 56 801 Ft (54 096 Ft + 5% áfa)

    71 001 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    This volume draws on findings from the Canada-China Nature Notes Reciprocal Learning Program to explore cross-cultural exchanges in science education in and outside of the classroom. Under the collaborative reciprocity perspective, cross-cultural learning needs to go beyond simple comparison in practices, values, and results and moves to a paradigm that emphasizes a two-way learning process in the context of acting together. Through collaborative work between the international teams and partner schools, the program described in this book shows how collaborative efforts between the two sister schools worked to raise awareness about Chinese farming culture and extend students' outdoor learning experiences. In this book, educators from across the research team share their insights and reflect on the cross-cultural collaborative process and how it impacted the learning experiences of themselves and their students.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction.- 2. Following the Rhythm of Nature: Wisdom in the 24 Solar Terms and the 12 Constellations.- 3. Same Seasons, Different Campuses: Setting off the Journey of Nature Notes Program.- 4. Different Cultures, Working Towards the Same Goals.- 5. Leading the Way for Students' Growth.- 6. Teachers’ Experience and Perceptions of the Program.- 7. Conclusion and Suggestion.

    Több