Retaining Undergraduate Women in Science, Mathematics and Engineering
Impact of a Women s Program on Progressions from Marginal to Legitimate Peripheral Participation
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 68.00
-
28 203 Ft (26 860 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 410 Ft off)
- Kedvezményes ár 26 793 Ft (25 517 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
28 203 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó VDM Verlag Dr. Müller
- Megjelenés dátuma 2009. január 1.
- ISBN 9783639124149
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem172 oldal
- Méret 220xx mm
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Women have historically been discouraged from
participating in the science, mathematics, and
engineering (SM&E) fields. This book reports on the
analysis of a support network, the Program for Women
in Science, Engineering and Mathematics (PWISEM),
founded by a university in the U.S. This
living-learning community aimed to encourage
primarily first-year women students. The research
focused on PWISEM factors involved in motivating and
supporting women in their intended SM&E majors.
Situated learning and the cultural-historical
activity theory served as the theoretical lenses. The
research design was dominant-less dominant, with
qualitative and quantitative approaches,
respectively. Findings underline key success factors,
and significantly higher number of PWISEM women than
non-PWISEM women and men deciding for a SM&E major.
Implications emphasize that based on feminist theory,
within such community contexts there can be both
explicit and implicit ways of transformation. The
work proposes ways of approaching the issue both in
theory and practice, and should be useful to science
educators, scientists, or anyone else committed to
promoting an all-inclusive science and science education.
Tod des Subjekts?
8 058 Ft
Ich, Hannibal, der Floh
5 371 Ft
5 102 Ft
An Introduction to European Law
26 271 Ft
23 644 Ft