• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Retaining Undergraduate Women in Science, Mathematics and Engineering: Impact of a Women s Program on Progressions from Marginal to Legitimate Peripheral Participation

    Retaining Undergraduate Women in Science, Mathematics and Engineering by Kahveci, Ajda;

    Impact of a Women s Program on Progressions from Marginal to Legitimate Peripheral Participation

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 68.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        28 203 Ft (26 860 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 410 Ft off)
      • Kedvezményes ár 26 793 Ft (25 517 Ft + 5% áfa)

    28 203 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó VDM Verlag Dr. Müller
    • Megjelenés dátuma 2009. január 1.

    • ISBN 9783639124149
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem172 oldal
    • Méret 220xx mm
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Women have historically been discouraged from
    participating in the science, mathematics, and
    engineering (SM&E) fields. This book reports on the
    analysis of a support network, the Program for Women
    in Science, Engineering and Mathematics (PWISEM),
    founded by a university in the U.S. This
    living-learning community aimed to encourage
    primarily first-year women students. The research
    focused on PWISEM factors involved in motivating and
    supporting women in their intended SM&E majors.
    Situated learning and the cultural-historical
    activity theory served as the theoretical lenses. The
    research design was dominant-less dominant, with
    qualitative and quantitative approaches,
    respectively. Findings underline key success factors,
    and significantly higher number of PWISEM women than
    non-PWISEM women and men deciding for a SM&E major.
    Implications emphasize that based on feminist theory,
    within such community contexts there can be both
    explicit and implicit ways of transformation. The
    work proposes ways of approaching the issue both in
    theory and practice, and should be useful to science
    educators, scientists, or anyone else committed to
    promoting an all-inclusive science and science education.

    Több