Researching and Teaching Reading
Developing pedagogy through critical enquiry
Sorozatcím: National Association for the Teaching of English (NATE);
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
- Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
69 273 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2015. augusztus 24.
- ISBN 9781138816541
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem212 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This book is about teaching and researching reading, focusing on upper primary to early secondary school level. It discusses the range of reading carried out by students and the approaches to teaching it.
TöbbHosszú leírás:
Many agree that engaging in research is what makes a teacher’s professional development sustainable, and Researching and Teaching Reading studies the ways in which research and teaching are entwined both within and beyond the classroom. Gabrielle Cliff Hodges encourages readers to deepen their understanding of reading through high-quality teaching and research activities designed to engage young learners and generate rich research data, in the expectation that teachers will wish to adapt or develop them further within their own contexts.
The author explores how teachers’ research and critical reading can further develop their understanding of their students’ reading practices and argues that innovative approaches to teaching integrated with research enable English teachers to re-construct ideas and change how reading is taught.
Key issues considered in this book include:
- Studying reading in terms of extending young people’s ability to interpret and enjoy texts
- The idea of reading as a social practice
- The concept of culture in relation to reading
- Why historical and spatial theoretical perspectives matter when researching and teaching reading
This book is a valuable resource for any student teachers or practising English teachers wishing to learn more about the connection between researching and teaching reading, how to combine them in the classroom and the positive effect bringing the two together can have on their own professional development.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Studying reading 2. Reading research 3. Reading and pedagogy 4. Reading as a social practice 5. Reading a cultural practice 6. Reading histories 7. Reading spaces
Több
Key Concepts in Drama and Performance
6 683 Ft
6 015 Ft
Bob Dylan's Highway 61 Revisited
4 250 Ft
3 909 Ft
The Principles of Corporate Sentencing in EU Law
47 775 Ft
41 564 Ft