Relationship marketing for enhancing customer retention
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 48.90
-
20 281 Ft (19 315 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 014 Ft off)
- Kedvezményes ár 19 267 Ft (18 349 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
20 281 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
- Megjelenés dátuma 2018. január 1.
- ISBN 9783330061675
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem300 oldal
- Méret 220x150x18 mm
- Súly 465 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
The context of this book is Bangladesh and the main purpose of this book is to introduce the key concepts of Customer Relationship Marketing (CRM). Since Independence in 1971, Bangladesh has made solid progress and made substantial improvements in its economy, with GDP growth of 5-6% consistently over the past decade. With the real economic growth coupled with rapid urbanisation, the country has witnessed a new form of organised retailing that started to emerge in early 2000. This organised retail format is undergoing a period of unprecedented expansion, something that is driving additional demand and as well as creating opportunities for further enterprise. There are clear signs of substantial and potential growth in future. The economic growth coupled with the growth of urbanisation, changes in demographic factors, increases in employment and income levels has had a profound influence on consumers shopping behaviour and hence, Customer Relationship Marketing. This book aims to provide an in-depth insight into the concept of relationship marketing and how this conception can be one of the most important strategic choices for the retailers to enhance customer retention.
Több
Journeyman in Jerusalem: Memories and Letters, 1933-1947
9 531 Ft
8 768 Ft
Gray's Anatomy for Students: with STUDENT CONSULT Online Access
27 784 Ft
24 172 Ft
Royal Administration and National Religion in Ancient Palestine
31 521 Ft
28 999 Ft