• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Reconceptualizing Quality in Early Childhood Education, Care and Development: Understanding the Child and Community

    Reconceptualizing Quality in Early Childhood Education, Care and Development by Kinkead-Clark, Zoyah; Escayg, Kerry-Ann;

    Understanding the Child and Community

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 160.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
      • Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)

    66 563 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2021
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2021. június 10.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783030690120
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem300 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Súly 555 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XXV, 300 p. 4 illus. Illustrations, black & white
    • 161

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Recognizing the various ecological contexts that support children’s development while amplifying voices from across the globe, this book challenges narrow interpretations of quality and best practice. Each author offers a unique perspective on issues germane to the field of early childhood education: perceptions of children, curriculum, teacher education, and play-based learning. An innovative, timely, and much-needed contribution, this book represents an inclusive collection of theoretical and cultural knowledge, as well as research. Such a diverse multicentric lens opens new intellectual pathways for authentic, reciprocal knowledge exchange, while ensuring that a reimagining of early childhood education remains at the core of our teaching practice, scholarship, and activism. This book invites everyone to imagine, to dare to believe, to hope, and to act—in the interests of children, in the interests of communities and families, and in the moral precepts of equity, inclusion and justice.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part 1. Reconceptualising Quality: Perceptions of the Child.- Chapter 1. The child as “Other”: The Duality of the other and the pedagogy of care.- Chapter 2. The role of the critical paradigm and revisiting the image of the child as a social agent.- Part 2. Reconceptualising quality: Classroom practices.- Chapter 3. Every Learner Succeeds: Reconceptualising Quality in Early Childhood in the Organisation of the Eastern Caribbean States.- Chapter 4. Towards a balanced early-years curriculum: Awakening to foreign languages illustrated.- Chapter 5. Rethinking an Early Care and Education Program: Responding to Changes in Community Demographics.- Chapter 6. Indigenous children’s ‘ways of knowing’ – exploring literacy learning for Indigenous preschool children in remote communities in Australia.- Part 3. Reconceptualising Quality: Teacher Education/Teacher training.- Chapter 7: Questioning quality in early childhood teacher education through the lens of culture.- Chapter 8. Knowing differently/Teaching differently: Transforming a Teacher Education Program.- Chapter 9. Management of Early Childhood Education Provision in Tanzania: Structure, Prospects and Challenges.- Part 4. Reconceptualising Quality: Play-based learning.- Chapter 10. An anti-racist perspective of play-based learning.- Chapter 11. The Case of a Self-Developed Community of Learners Outdoors: Benefits and Challenges for Stay-At-Home-Moms and Their Toddlers.


    Több