Qualitative Research Methods for Business Students
A Global Approach
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 128.00
-
61 152 Ft (58 240 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 230 Ft off)
- Kedvezményes ár 48 922 Ft (46 592 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
61 152 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó SAGE Publications Ltd
- Megjelenés dátuma 2024. április 25.
- ISBN 9781529601732
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem296 oldal
- Méret 232x186 mm
- Nyelv angol 556
Kategóriák
Rövid leírás:
The textbook provides a practical and accessible overview of qualitative research methods and their philosophical underpinnings. It will empower you with the knowledge and skills needed to navigate the dynamic landscape of qualitative research.
TöbbHosszú leírás:
Qualitative Research Methods for Business Students: A Global Approach provides a practical and accessible overview of qualitative research methods and their philosophical underpinnings. The textbook will empower you with the knowledge and skills needed to navigate the dynamic landscape of qualitative research.
Key features include:
- Case Studies which showcase how qualitative research has been instrumental in shaping business decisions and strategies.
- Exercises and Activities that give you the opportunity to apply your learning.
Suitable for undergraduate and postgraduate students interested in using qualitative methods in their research project or dissertation.
Dr Kingsley O. Omeihe is an Associate Professor for Marketing and Small Business at the University of the West of Scotland
Prof Christian Harrison is a Professor of Leadership and Enterprise at the University of Bolton.
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1: The Nature of Qualitative Research
Chapter 2: Identifying the research topic
Chapter 3: The Literature Review Process
Chapter 4: Research Philosophical Perspectives and Approaches
Chapter 5: Ethics in Qualitative Research
Chapter 6: Negotiating Access to Research Sites and Participants
Chapter 7: Sampling
Chapter 8: Qualitative Data Collection Part I
Chapter 9: Qualitative Data Collection Part II
Chapter 10: Qualitative Data Analysis
Chapter 11: Evaluation of Qualitative Research
Chapter 12: Writing Good Qualitative Research Proposals and Dissertation Process
Ivy and Bean What's the Big Idea? (Book 7)
4 772 Ft
4 152 Ft