• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Contemporary Enterprise and Entrepreneurship in Context

    Contemporary Enterprise and Entrepreneurship in Context by Hepworth-Sawyer, Russ; Marrington, Mark; Hall, Jenny;

    Sorozatcím: Routledge Research in Applied Enterprise and Entrepreneurship;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 135.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        64 496 Ft (61 425 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 899 Ft off)
      • Kedvezményes ár 51 597 Ft (49 140 Ft + 5% áfa)

    64 496 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2024. december 31.

    • ISBN 9781032349787
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem282 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 10 Illustrations, black & white; 10 Line drawings, black & white; 10 Tables, black & white
    • 625

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book is the core debut for the Routledge Applied Enterprise & Entrepreneurship Series (AEES). This book introduces contemporary sectoral discussions and the theories, considerations, and contexts relating to them from a wide range of contemporary academics, thinkers and entrepreneurs.

    Több

    Hosszú leírás:

    Contemporary Enterprise and Entrepreneurship in Context is the core debut for the Routledge Applied Enterprise and Entrepreneurship Series (AEES). This book introduces contemporary sectoral discussions and the theories, considerations and contexts relating to them from a wide range of contemporary academics, thinkers and entrepreneurs.


     


    This book brings together many of today’s discourse in the area of enterprise and entrepreneurship alongside relevant and experienced practitioners to launch the AEES series’ foundational book. The book’s structure will distinguish, yet pull together theoretical underpinning and practitioner accounts of enterprise and entrepreneurship in context.


     


    This book is suitable for both undergraduate and postgraduate students in the area of business studies, innovation, entrepreneurship and enterprise. The book will also be of interest to a range of roles in the enterprise and entrepreneurship community, including academics and practitioners.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction 2. Modelling Contextualised Entrepreneurial Development 3. Reasons For a Reassessment 4. Context-Enhanced Social Entrepreneurship: How Social Entrepreneurs Leverage entrepreneurial ecosystems to address societal problems 5. Supporting Sustainable Start-ups: Different Approaches Applied by Business Incubators 6. Academic Startup Clinic: Applying Effectuation Principles to Educate and Support Academic Entrepreneurs 7. Reflective Practice as Continuing Professional Development for Entrepreneurs and Intrapreneurs 8. Value Hidden in Plain Sight – An Allied Health Professional Case Study 9. Social Capital and Entrepreneurial Loneliness: Mapping the Startup Journeys of London-Based Fashion Entrepreneurs 10. Innovation in Sports: Institutional Entrepreneurship at Play 11. Entrepreneurship in the Arts and Cultural Sectors: The Role of the Intermediary 12. Change via Institutional Entrepreneurship 13. Cultural Entrepreneurship in Historical and Contemporary Context: Perspectives on Repertoire Construction and Recording Practice in the Field of Classical Guitar Performance 14. Regulatory Institutions and Productive Entrepreneurship: A Focus on Small Businesses in Iran During Covid-19

    Több