• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Promoting Good Progress in Primary Schools

    Promoting Good Progress in Primary Schools by Whiting, Caroline; Richardson, Paul;

    Sorozatcím: Primary Teaching Now;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 80.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        38 220 Ft (36 400 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 7 644 Ft off)
      • Kedvezményes ár 30 576 Ft (29 120 Ft + 5% áfa)

    38 220 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Learning Matters
    • Megjelenés dátuma 2024. március 28.

    • ISBN 9781529672459
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem112 oldal
    • Méret 245x170 mm
    • Nyelv angol
    • 549

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    A text to support trainee primary school teachers to understand, identify, plan for and evidence progress in primary schools.

    Több

    Hosszú leírás:

    What does 'Good progress' in primary schools look like?
    How do new teachers ensure they are planning for it?
    How can they evidence it?

    This text is a focused exploration of, and guide to, the concept of 'progress' for trainee primary school teachers and their mentors. It examines what we mean by 'good progress' in the context of the CCF and other frameworks and accountabilities operating in primary schools today. It outlines different understandings of progress, explores the relationship with other concepts such as knowledge, curriculum and assessment, and highlights the links between progress and social justice. Offers practical support for trainees on how to plan for, identify, promote, evidence and communicate information about progress.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction
    PART 1: WHAT IS PROGRESS?
    Chapter 1: Different ways of understanding progress
    Chapter 2: National context 1988-2014
    PART 2: PROGRESS IN YOUR SCHOOL
    Chapter 3: The current national context
    Chapter 4: Progress through primary school
    PART 3: PROGRESS IN YOUR CLASSROOM
    Chapter 5: Frameworks for practice
    Chapter 6: In practice
    PART 4: REFLECTIONS
    Chapter 7: Reflections and final thoughts

    Több