Populismus und Mittelklasse
Die Kirchner-Regierungen zwischen 2003 und 2015 in Argentinien
Sorozatcím: Edition Politik; 120;
- Kiadói listaár EUR 39.99
-
16 585 Ft (15 796 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
16 585 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó transcript
- Megjelenés dátuma 2021. október 1.
- ISBN 9783837657821
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem312 oldal
- Méret 22x148x227 mm
- Súly 488 g
- Nyelv német
- Illusztrációk Dispersionsbindung, 1 SW-Abbildung, 6 Farbabbildungen 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Populismus der Mitte? Was zunächst als Widerspruch erscheint, entpuppt sich im Falle Argentiniens als fruchtbare Perspektive auf die gesellschaftlichen Entwicklungen während der Kirchner-Regierungen (2003-2015). Tobias Boos zeigt, dass Populismus weit entfernt davon ist, ein Phänomen der randständigen Massen zu sein. Vielmehr offenbaren sich Teile der argentinischen Mittelklasse als gewichtige Säule des politischen Projekts der Kirchners. Die Studie geht den Verflechtungen von politischer Ökonomie und politischen Identitäten nach und wirft ein neues Licht auf die lateinamerikanischen Populismen des 21. Jahrhunderts.
Besprochen in: https://www.centrum3.at, 11 (2021) lateinamerika anders, 1 (2022), Roberto Kalmar
Populismus und Mittelklasse: Die Kirchner-Regierungen zwischen 2003 und 2015 in Argentinien
16 585 Ft
Strategic Marketing Decision-Making within Japanese and South Korean Companies
41 454 Ft
37 309 Ft