Strategic Marketing Decision-Making within Japanese and South Korean Companies
Sorozatcím: Chandos Asian Studies Series;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 99.95
-
41 454 Ft (39 480 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 145 Ft off)
- Kedvezményes ár 37 309 Ft (35 532 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
41 454 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Chandos Publishing
- Megjelenés dátuma 2008. november 30.
- ISBN 9781843344698
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem364 oldal
- Méret 233x155x19 mm
- Súly 520 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book acts as a bridge between marketing and strategic management, as it is written from a strategic marketing perspective. It provides students and practising managers with an appreciation and an understanding of how managers in Japanese and South Korean companies formulate and implement strategic marketing decisions, how they embrace the organizational learning concept, and how they formulate working relationships with staff in partner organizations. It provides an explanation of the role that culture plays in the management process and various problems are cited in the text and solutions are offered that reinforce the theories and concepts covered. A number of case studies highlight the link between theory and practice, and the work is structured in a way that allows the reader to think through and reflect upon the key issues associated with decision-making within Japanese and South Korean companies.
- The work is academically underpinned and contains relevant insights for practising managers
- The authors draw upon their marketing and management knowledge and expertise in order to contribute to a developing body of general management theory
- The methodological approach outlined in the book will facilitate a deeper understanding of how national cultural value systems are linked with organizational cultural value systems, and this will enhance interdisciplinary research approaches
Tartalomjegyzék:
The link between organizational culture and national culture; Japanese and Korean national cultural similarities and differences; Marketing strategy and customer service; Retailing strategy; The strategic marketing context; Grounded theory; Grounded theory relating to Japanese and Korean electronics companies.
Több
Strategic Marketing Decision-Making within Japanese and South Korean Companies
41 454 Ft
37 309 Ft