Polling to Govern – Public Opinion and Presidential Leadership
Public Opinion and Presidential Leadership
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 72.00
-
34 398 Ft (32 760 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 440 Ft off)
- Kedvezményes ár 30 958 Ft (29 484 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
34 398 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó MK – Stanford University Press
- Megjelenés dátuma 2003. október 30.
- Kötetek száma Print PDF
- ISBN 9780804748483
- Kötéstípus Keménykötés
- Lásd még 9780804748490
- Terjedelem216 oldal
- Méret 229x152x15 mm
- Súly 666 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 18 tables, 4 figures 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
"
Presidents spend millions of dollars on public opinion polling while in office. Critics often point to this polling as evidence that a ""permanent campaign"" has taken over the White House at the expense of traditional governance. But has presidential polling truly changed the shape of presidential leadership?
Diane J. Heith examines the polling practices of six presidential administrations—those of Nixon, Ford, Carter, Reagan, Bush, and Clinton—dissecting the poll apparatus of each period. She contends that while White House polls significantly influence presidential messages and responses to events, they do not impact presidential decisions to the extent that observers often claim. Heith concludes that polling, and thus the campaign environment, exists in tandem with long-established governing strategies.
" Több
The Girl with the Golden Parasol
5 728 Ft
4 983 Ft