• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Playtesting Best Practices: Real World and Online

    Playtesting Best Practices by Backe, Chris;

    Real World and Online

    Sorozatcím: CRC Press Guides to Tabletop Game Design;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 48.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 793 Ft (23 613 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 479 Ft off)
      • Discounted price 22 314 Ft (21 252 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó CRC Press
    • Megjelenés dátuma 2025. június 9.

    • ISBN 9781032813486
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem160 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 9 Illustrations, black & white; 9 Line drawings, black & white; 3 Tables, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Playtesting Best Practices: Real World and Online covers the complete journey of playtesting - the iterative journey to shape and refine tabletop games from raw ideas to balanced and fun games.

    Több

    Hosszú leírás:

    Playtesting Best Practices: Real World and Online covers the complete journey of playtesting - the iterative journey to shape and refine tabletop games from raw ideas to balanced and fun games. This step-by-step guide embraces the process and celebrates the purpose of every step, from early self-playtesting to late-stage unguided playtesting, and offers the specific questions and practices the author has refined to perfect his own games.


    This book is split up into four main sections, each with a distinct focus:



    • Getting ready to playtest: establishing goalposts, brainstorming, self-playtesting, getting organized, how to design a prototype, and writing rules. The focus here is starting good habits and establishing best practices, whether this is your first game or your hundredth.

    • Playtesting in the real world: how to find playtesters, how to teach your game, what to do during the playtest, how to take notes and collect feedback, and being a great playtester yourself

    • Playtesting online: how to adapt to digital platforms, the best practices to playtesting online, how to use these opportunities well, and cautions about playtesting online.

    • What to do next: how to iterate, additional ways to playtest your game, knowing when you're done with playtesting, and choosing how to get your game out there.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction, Section 1 - Getting Ready to Playtest, Chapter 1 - how we got here - a review to catch you up, Chapter 2 - Brainstorming, Self-playtesting, and Organizing, Chapter 3 - Prototyping the Game, Chapter 4 - writing rules and reference cards, Section 2 - Playtesting in the Real World, Chapter 5 - finding playtesters and preparing to playtest with other people, Chapter 6 - teaching your game to playtesters, Chapter 7 - during the playtest, Chapter 8 - taking notes and collecting feedback, Chapter 9 - iterating and preparing for the next playtest, Chapter 10 - becoming a great playtester, Section 3 - Playtesting Online, Chapter 11 - getting started with online playtesting, Chapter 12 - best practices with online playtesting, Section 4 - What to Do Next, Chapter 13 - Stress-testing your game - additional ways to playtest, Chapter 14 - what happens next?, Conclusion






    Több