• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Playing the Field: Video Games and American Studies

    Playing the Field by Pöhlmann, Sascha;

    Video Games and American Studies

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 19.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        8 274 Ft (7 880 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 655 Ft off)
      • Kedvezményes ár 6 619 Ft (6 304 Ft + 5% áfa)
      • A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.

    8 274 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó De Gruyter Oldenbourg
    • Megjelenés dátuma 2021. szeptember 20.
    • Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur

    • ISBN 9783110754629
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem296 oldal
    • Méret 230x155 mm
    • Súly 595 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 30 Illustrations, black & white
    • 197

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    American Studies has only gradually turned its attention to video games in the twenty-first century, even though the medium has grown into a cultural industry that is arguably the most important force in American and global popular culture today. There is an urgent need for a substantial theoretical reflection on how the field and its object of study relate to each other. This anthology, the first of its kind, seeks to address this need by asking a dialectic question: first, how may American Studies apply its highly diverse theoretical and methodological tools to the analysis of video games, and second, how are these theories and methods in turn affected by the games? The eighteen essays offer exemplary approaches to video games from the perspective of American cultural and historical studies as they consider a broad variety of topics: the US-American games industry, Puritan rhetoric, cultural geography, mobility and race, urbanity and space, digital sports, ludic textuality, survival horror and the eighteenth-century novel, gamer culture and neoliberalism, terrorism and agency, algorithm culture, glitches, theme parks, historical guilt, visual art, sonic meaning-making, and nonverbal gameplay.

    Több